For filan, er godt nok ved at være træt af vores dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

RiUL

Ej nej nej!

Oliver har selv gået hos en rigtig lorte dagplejer. Og efter han er startet i verdens bedste vuggestue - kan jeg virkelig se hvor galt det har været. Så her kommer mit råd; skift! Ved godt det er lettere sagt end gjort, men det er DIT barn. Og hun er da åbenbart ikke erfaren/uddannet nok til at vide hvad der er bedst for så små børn. 

Puha Jeg talte endda med den tilsynsførende pædagog om Olivers dp, og hin blev dybt rystet - bare ærgeligt at dpen er en god løgner, og ærgeligt at Københavns kommune er så meget på røven mht pasningsmuligheder at sådanne ukompetente mennesker får lov at passe børn snøft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

L&V

RiUL skriver:

Ej nej nej!

Oliver har selv gået hos en rigtig lorte dagplejer. Og efter han er startet i verdens bedste vuggestue - kan jeg virkelig se hvor galt det har været. Så her kommer mit råd; skift! Ved godt det er lettere sagt end gjort, men det er DIT barn. Og hun er da åbenbart ikke erfaren/uddannet nok til at vide hvad der er bedst for så små børn. 

Puha Jeg talte endda med den tilsynsførende pædagog om Olivers dp, og hin blev dybt rystet - bare ærgeligt at dpen er en god løgner, og ærgeligt at Københavns kommune er så meget på røven mht pasningsmuligheder at sådanne ukompetente mennesker får lov at passe børn snøft

Vi har hele vejen igennem forsøgt at få vuggestue da vi og nok især mig bare ikke er til dagpleje da jeg nemlig syntes de mangler uddannelse og det beskæftiger det her mig jo så os i.. Så hvis vi skifter bliver det til en anden dp og det kan jo være det samme bras der. Så vil starte med en alvor snak også må vi ta den der fra.. Vi kan os risikere at vi ikke kan få vores pasningsbehov opfyldt da de har fyret for mange her så vi er lidt på skideren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.