Øv. Ultralydsscanning idag :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Lullaby

Jordemoderen hørte jo et knæk da hun følte på min smukke pige efter fødslen og idag var vi til scanning med hende. Begge hofter er underudviklet.  Vi skal til endnu en scanning om 3 uger.

Ej altså, hvor er jeg bare frustreret altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Miss BananaHammock

Lullaby skriver:

Jordemoderen hørte jo et knæk da hun følte på min smukke pige efter fødslen og idag var vi til scanning med hende. Begge hofter er underudviklet.  Vi skal til endnu en scanning om 3 uger.

Ej altså, hvor er jeg bare frustreret altså

Ahh altså!

Ved du hvilken behandling man har til underudviklet hofter?

Vi skal selv til scanning da man, ihvertfald i Horsens, altid scanner børn der har lagt med numsen ned af. Alexanders hofter er også utrolig mobile og JM synes hun hørte et lille klik i den ene da hun undersøgte ham lige efter fødslen. Så er selv lidt nervøs for den scanning.

Anmeld

19. december 2012

Lullaby

Miss BananaHammock skriver:

Ahh altså!

Ved du hvilken behandling man har til underudviklet hofter?

Vi skal selv til scanning da man, ihvertfald i Horsens, altid scanner børn der har lagt med numsen ned af. Alexanders hofter er også utrolig mobile og JM synes hun hørte et lille klik i den ene da hun undersøgte ham lige efter fødslen. Så er selv lidt nervøs for den scanning.

Det er en skinne. Du kan se det her

http://www.hofteskred.dk/medfoedt%20hofteskred.htm#Kan_barnet_sidde_i_almindelig_Autostol

Anmeld

19. december 2012

Miss BananaHammock

Lullaby skriver:

Det er en skinne. Du kan se det her

http://www.hofteskred.dk/medfoedt%20hofteskred.htm#Kan_barnet_sidde_i_almindelig_Autostol

Pyhh det ser godt nok omfattende ud! Håber I kan klare det med mindre og at lille pigen er meget mindre ramt end først frygtet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.