Hvornår skal jeg købe ammebh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Miss BananaHammock

Hej tøser

Nu er der endelig kommet lidt gang i amningen. (fødte i fredags)

Jeg har fået mere mælk og kan mærke at de bliver lidt spændte op til jeg skal amme. Jeg har dog ikke problemer med at der kommer mælk ud i tide og utide endnu om dagen - kun om natten.

MEN er det så nu jeg kan regne med at de er den størrelse de bliver?

Jeg skal have anskaffet mig et par ammebh'er, men jeg vil ikke gå ud og købe dem hvis brysterne bliver endnu større, eller falder ned og bliver mindre igen. Jeg synes ikke de er vokser vildt meget efter jeg har født, så måske de slet ikke er færdige med at vokse?

Håber I kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

_-Kathrine-_

Hejsa søde!
Og tillykke med den skønne dreng...!
Er I kommet hjem??
Tror snart du kan gå ud og købe, da det umiddelbart lyder til at mælken er løbet til...

Anmeld

18. december 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Hej tøser

Nu er der endelig kommet lidt gang i amningen. (fødte i fredags)

Jeg har fået mere mælk og kan mærke at de bliver lidt spændte op til jeg skal amme. Jeg har dog ikke problemer med at der kommer mælk ud i tide og utide endnu om dagen - kun om natten.

MEN er det så nu jeg kan regne med at de er den størrelse de bliver?

Jeg skal have anskaffet mig et par ammebh'er, men jeg vil ikke gå ud og købe dem hvis brysterne bliver endnu større, eller falder ned og bliver mindre igen. Jeg synes ikke de er vokser vildt meget efter jeg har født, så måske de slet ikke er færdige med at vokse?

Håber I kan hjælpe

det lyder til at du sagtens kan købe en nu... evt lige vent indtil ugen er omme måske.. 

mine blev MEGA spændte da mælken for alvor løb til, og jeg måtte købe en ny amme bh i en str. større. tror det skete da Viktor var ca 4 dage gammel.. (altså mælken løb allerede til da han var lige knap 2 døgn gammel, men først er 4 døgn var det på sit højeste

Anmeld

19. december 2012

Miss BananaHammock

_-Kathrine-_ skriver:

Hejsa søde!
Og tillykke med den skønne dreng...!
Er I kommet hjem??
Tror snart du kan gå ud og købe, da det umiddelbart lyder til at mælken er løbet til...

Tak

Ja kom hjem i søndags.

Oki - så må jeg hellere snart afsted og shoppe!

Anmeld

19. december 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

det lyder til at du sagtens kan købe en nu... evt lige vent indtil ugen er omme måske.. 

mine blev MEGA spændte da mælken for alvor løb til, og jeg måtte købe en ny amme bh i en str. større. tror det skete da Viktor var ca 4 dage gammel.. (altså mælken løb allerede til da han var lige knap 2 døgn gammel, men først er 4 døgn var det på sit højeste

Mine er meget spændte nu og det bryst der ikke bliver ammet, har en tendens til at løbe når jeg ammer med det andet. Så jeg har fundet ud af hvorfor man har ammeindlæg.

Anmeld

19. december 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Mine er meget spændte nu og det bryst der ikke bliver ammet, har en tendens til at løbe når jeg ammer med det andet. Så jeg har fundet ud af hvorfor man har ammeindlæg.

så er den helt klar god nok

jeg kan huske at det strømmede ud af det modsatte bryst hver gang jeg ammende

Anmeld

19. december 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

så er den helt klar god nok

jeg kan huske at det strømmede ud af det modsatte bryst hver gang jeg ammende

Det er altså lidt besværligt. Eller når man har været i bad og liiige skal ordne noget inden man tager bh og ammeindlæg på, også begynder mælken at løbe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.