Personlige gaver!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Janni.

Muhmi skriver:

EJ hvor surt!! Men ja, jeg har selv oplevet det med de krus dér.. Ikke lige dem fra IKEA men generalt, så er det altså ikke særlig holdbart synes jeg

Nej det var altså ret så øv! Så her blev det til en hovsa løsning med et par rigtig fede billeder af bassen. Det med krusene skete 2 dage før vi skulle bytte gaver, så kunne ikke lige overskue at få lavet nyt. 

Vi må tage revance næste år og lave en ekstra god gave. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Mor1012

Muhmi skriver:

Iih, havde da helt glemt at Silas jo også kan lave gaver til bedsterne og olderne

Me er lidt på bar bund, sådan da... Tænker håndaftryk på lærrede.. Men hvad ellers?? Hvad har i lavet sammen med jeres børn til bedsterne?

Gode idéer, kom væltende frem tak

hmm altså vi ik har ikke lavet noget sammen, men jeg har bestilt en fotokallender med billeder af de små fra januar 13 til december 13

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

Marita skriver:

De er utrolig fine Vi købte røde kugler og så har jeg skrevet barnets navn, Julen 2012 bagpå kuglen. 

SUPER idé, den bliver jeg nødt til at tyvstjæle fra dig

Tror også jeg vil prøve med de røde kugler, selvom jeg godt nok købte nogle sølv og én blå i dag... Den blå skal min mor dog have, for hun er så vild med blå kugler

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

Janni. skriver:

Nej det var altså ret så øv! Så her blev det til en hovsa løsning med et par rigtig fede billeder af bassen. Det med krusene skete 2 dage før vi skulle bytte gaver, så kunne ikke lige overskue at få lavet nyt. 

Vi må tage revance næste år og lave en ekstra god gave. 

Billeder er altså også en super gave og jeg er sikker på at bedster og older er ligeså vild med dem som vi er... I deres øjne er det jo også deres guldklumper

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

2-små skriver:

hmm altså vi ik har ikke lavet noget sammen, men jeg har bestilt en fotokallender med billeder af de små fra januar 13 til december 13

Det har vi også, vi har rottet os sammen ed Anders' søskende og laver de der vægkalendere til Anders' forældre og Silas' ene olde... Så er det nemlig alle tre banditter i én kalender, det blev de super glade for sidste år, så vi gentager succesen i år

Anmeld

18. december 2012

VIPpigen

Lilje har malet på lærred, jeg har så ryddet en lille plads på dem, og har malet den plads over. Så har jeg overført et billed af hende. Der ligger et enkelt billed inde i kreativ hvor man kan se det. Jeg kan desværre ikke ligge flere ud, for det er fra iPad, og den og baby.dk samarbejder ikke 

Anmeld

18. december 2012

Pige2009

Muhmi skriver:

Iih, havde da helt glemt at Silas jo også kan lave gaver til bedsterne og olderne

Me er lidt på bar bund, sådan da... Tænker håndaftryk på lærrede.. Men hvad ellers?? Hvad har i lavet sammen med jeres børn til bedsterne?

Vi har købt nogle krus og små slikfade, som Laura har malet på med porcelænstusser

Sidste år købte jeg små lærreder og malinG i matchede farver, som hun så malede med på lærredet.

Vi har også lavet en fotokalender, som både bedster og olde skal have

Anmeld

18. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Muhmi skriver:

Ehm.. Kan se du har fået en del gode råd til nogle gaver, men du får lige et forslag herfra.  

Vi har lavet gipsaftryk af hendes hånd, farvet et lærred og sat to fodaftryk på hver, så har vi klistret en sommerfugl på... 

Sådan en 6 stykker har vi lavet, til alle vores older/farmor, mormor osv. 

Der kommer lige et billede med. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. december 2012

Janni.

Muhmi skriver:

Billeder er altså også en super gave og jeg er sikker på at bedster og older er ligeså vild med dem som vi er... I deres øjne er det jo også deres guldklumper

Jo jo men nu havde vi sat os op til at give noget andet i år  Men må også indrømme at vi er ikke så gode til at give billeder til bedstemor og bedstefar, så de sætter sikkert pris på billederne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.