Hold da op - så er det NUUU...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. juni 2009

Juliesmor

Det er næsten ikke til at forstå det, men jeg er gravid. Det er 2. gang - har en datter på 6½ år, men hendes far og jeg er ikke sammen længere. Har fundet en skøn kæreste, som jeg har været sammen med i ca 2½ år.

Jeg smed mine mini-piller til påske. Jeg var noget spændt på, hvornår jeg ville på min mens, for mini-pillerne gjorde, at jeg ikke har haft den i flere år. Jeg fik dog svage antydninger 1.-3. maj, men det var næsten ikke noget at tale om. Dog fik jeg VILD ømme bryster og rumlen i maven - men hver graviditetstest viste ikke noget.

Min sidste menstruation varede så i næste 8 dage. Under en uge efter tog jeg en graviditetstest (i mandags), da min bryster var vokset og stadig var ømme - og ganske rigtigt, jeg var gravid. Spørgsmålet er så bare, hvornår jeg har termin.

Jeg regner ud fra min menstruation den 1. maj, men reelt kunne jeg vel godt være blevet gravid tidligere. Har haft ringet til lægen, som først har en tid om2 uger - suk!

Men ikke desto mindre, så er jeg lykkelig.....men skal også lige vænne mig til tanken om at det er gået SÅ stærkt. Og til at skubbe frygten om, at hvad nu hvis det ikke går med min kæreste, så står jeg som enlig mor med 2 børn med hver deres fædre. Ikke at der overhovedet er optræk til det, men frygten sidder stadig i baghovedet.

Når jeg regner ud fra 1. maj, så er jeg i uge 7+0. Vildt!

Et stort tillykke til jer alle - jeg glæder mig til at følge jer de næste mange måneder....

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

MaleneG

Mange gange tillykke med spiren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.