Ja sagen er den at ca juni sidste år brød min kæreste forbindelsen til sin bror fordi han har røv rendt ham gevaldigt, og føler menet her på det sidste at han har ladet sin vrede og frustrationer gå ud over mig og børnene.
Det er som om han kan sidde og vente på et fejltrin hans bror gør og elsker når det sker for så kan han bruge alt hans energi på at træde på ham, og gud hvor er jeg træt af det, for satan da de er jo 31 og 38 de burde sku tage sig lidt mere sammen end det.
Og flere gange når jeg gerne lige vil noget så begynder han at køre på mig på samme måde, og f. eks i går sad vi og snakkede om ferie om at der er en planlagt tur til spanien næste år med hele min familie, børn, forældre, mormor, moster, onkel, fætre ja dem alle sammen, og vi snakkede om at hvis han ikke gad behøvede han jo ikke at tage med han skal i øvrigt i 2014 med hans forældre og søster til Italien og der har han ikke tænkt sig at skulle have nogen af børnene med og det skal jeg til spanien. Så sagde han hvis vi ikke alle 4 skulle med så ville det jo være det samme som at gå fra hinanden?! Er det ham der overreagerer eller kan man ikke tage med ens familie på ferie uden han skal med når han alligevel skal året efter med hans familie?
Og jeg er begyndt at få mange smerter i min krop, og føler ikke jeg har så stort et overskud mere som jeg havde før, og føler mig deprimeret.
Kan det være ham der er årsag til min stress eller hvad kan det være?
Anmeld