Tror jeg har en form for stress men hvordan?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Anonym trådstarter

Ja sagen er den at ca juni sidste år brød min kæreste forbindelsen til sin bror fordi han har røv rendt ham gevaldigt, og føler menet her på det sidste at han har ladet sin vrede og frustrationer gå ud over mig og børnene.

Det er som om han kan sidde og vente på et fejltrin hans bror gør og elsker når det sker for så kan han bruge alt hans energi på at træde på ham, og gud hvor er jeg træt af det, for satan da de er jo 31 og 38 de burde sku tage sig lidt mere sammen end det.

Og flere gange når jeg gerne lige vil noget så begynder han at køre på mig på samme måde, og f. eks i går sad vi og snakkede om ferie om at der er en planlagt tur til spanien næste år med hele min familie, børn, forældre, mormor, moster, onkel, fætre ja dem alle sammen, og vi snakkede om at hvis han ikke gad behøvede han jo ikke at tage med han skal i øvrigt i 2014 med hans forældre og søster til Italien og der har han ikke tænkt sig at skulle have nogen af børnene med og det skal jeg til spanien. Så sagde han hvis vi ikke alle 4 skulle med så ville det jo være det samme som at gå fra hinanden?! Er det ham der overreagerer eller kan man ikke tage med ens familie på ferie uden han skal med når han alligevel skal året efter med hans familie?

Og jeg er begyndt at få mange smerter i min krop, og føler ikke jeg har så stort et overskud mere som jeg havde før, og føler mig deprimeret.

Kan det være ham der er årsag til min stress eller hvad kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det er noget pjat han siger! Selvføljelig ka du tage med din familie på ferie, hvis han ik gider med. Vh stine

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes det er noget pjat han siger! Selvføljelig ka du tage med din familie på ferie, hvis han ik gider med. Vh stine

ja det ville jeg os mene, og ærgeligt talt gider jeg da næsten ikke have ham med hvis han har den holdning, for så skal jeg os spare op til hans ferie hvor han ikke skal have børn med( vi har hver vores konto men fælles økonomi). Så føler jeg mig lidt til grin hvis jeg skal betale for hans rejse samt give ham 10-15.000 kr med i lomme penge og jeg så ikke kommer med og intet får ud af det?!

Anmeld

18. december 2012

Vilgerneværegravid

Jeg synes da sagtens man kan tage afsted hver for sig? Det er der da ikke noget problem i. Det virker ikke til din mand har det særlig godt ud fra det du skriver.. Er der andre ting der trykker hans humør? 

Tror godt man kan blive stresset, som du føler dig, hvis du aldrig rigtig ved, hvordan han vil reagere. Du går garanteret og er anspændt i både krop og sind uden som sådan at tænke over det. Det lyder ikke rart at gå i.  

Anmeld

18. december 2012

Vilgerneværegravid

Har du fortalt ham hvordan du har det? Kan godt forstå det er hårdt at høre på hver dag! 

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

Vilgerneværegravid skriver:

Jeg synes da sagtens man kan tage afsted hver for sig? Det er der da ikke noget problem i. Det virker ikke til din mand har det særlig godt ud fra det du skriver.. Er der andre ting der trykker hans humør? 

Tror godt man kan blive stresset, som du føler dig, hvis du aldrig rigtig ved, hvordan han vil reagere. Du går garanteret og er anspændt i både krop og sind uden som sådan at tænke over det. Det lyder ikke rart at gå i.  

det med om der er andet der trykker ham kan jeg næsten kun sige ja til, for han har altid været og er det stadig og har ikke tænkt at ændre det men han har et meget iltert temperament, han kan nogen gange hvis han ikke lige får sin vilje sidde og surmule selv foran børnene, og hvis en af dem kommer hen til ham siger han bare gå væk, ellers går hen væk fra dem, og ligger sig op i sengen, sådan er det tit! Har sagt mange gange at jeg synes at han skal droppe den der attitude foran børnene, og han seriøst burde få noget hjælp for hans vrede, han ved godt han har et problem men det er der ingen der kan hjælp ham med, og har sagt til ham det humør smitter af på vores forhold jeg synes ikke ligefrem at det er sjovt når han er sådan! Så man kan vel beskrive ham som en person der bliver meget hurtig sur over ingenting, og elsker i øvrigt at have had til alle mulige mennesker som har røvrendt ham for mange år siden det bruger han meget af sin energi på. Og er SÅ TRÆT!

Anmeld

18. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

ja det ville jeg os mene, og ærgeligt talt gider jeg da næsten ikke have ham med hvis han har den holdning, for så skal jeg os spare op til hans ferie hvor han ikke skal have børn med( vi har hver vores konto men fælles økonomi). Så føler jeg mig lidt til grin hvis jeg skal betale for hans rejse samt give ham 10-15.000 kr med i lomme penge og jeg så ikke kommer med og intet får ud af det?!

Hvis han ik vil bidrage med noget positivt i jeres forhold, ville det måske være nemmer at klare tingene alene?! 

Jeg tænker at jeres børn, nærmest ka få det helt dårligt, som dig, når han opføre sig sådan overfor jer! Vh stine

Anmeld

18. december 2012

Vilgerneværegravid

Det er jo ikke rimeligt, at du skal gå ned med stress pga. ham. Har han nogle gode sider? Altså der kan opveje det ande t? Det er jo også synd for børnene, hvis far altid er sur..

Anmeld

19. december 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja sagen er den at ca juni sidste år brød min kæreste forbindelsen til sin bror fordi han har røv rendt ham gevaldigt, og føler menet her på det sidste at han har ladet sin vrede og frustrationer gå ud over mig og børnene.

Det er som om han kan sidde og vente på et fejltrin hans bror gør og elsker når det sker for så kan han bruge alt hans energi på at træde på ham, og gud hvor er jeg træt af det, for satan da de er jo 31 og 38 de burde sku tage sig lidt mere sammen end det.

Og flere gange når jeg gerne lige vil noget så begynder han at køre på mig på samme måde, og f. eks i går sad vi og snakkede om ferie om at der er en planlagt tur til spanien næste år med hele min familie, børn, forældre, mormor, moster, onkel, fætre ja dem alle sammen, og vi snakkede om at hvis han ikke gad behøvede han jo ikke at tage med han skal i øvrigt i 2014 med hans forældre og søster til Italien og der har han ikke tænkt sig at skulle have nogen af børnene med og det skal jeg til spanien. Så sagde han hvis vi ikke alle 4 skulle med så ville det jo være det samme som at gå fra hinanden?! Er det ham der overreagerer eller kan man ikke tage med ens familie på ferie uden han skal med når han alligevel skal året efter med hans familie?

Og jeg er begyndt at få mange smerter i min krop, og føler ikke jeg har så stort et overskud mere som jeg havde før, og føler mig deprimeret.

Kan det være ham der er årsag til min stress eller hvad kan det være?

puha vi fik os noget af en samtale i går. Vi var ude ved kærestens mor som sagde de bliver nød til at sidde ned og få en samtale min kæreste, hans bror og deres mor. For de begge kører meget deres mor i stedet for at være voksne mennesker og snakke selv om tingene og det går hende meget på. Og sagde os når han bruger så meget energi på hans bror i stedet for hans familie så gik det ud over forholdet og gør mig ked af det men det kunne han ikke se at han gjorde. Hmm.

Han gik så op i seng i går efter han havde lagt sig ca en time efter troede han sov men det gjorde han ikke, han sagde han havde ligget og tænkt på det hele med ham og hans bror så sagde jeg bare kort du må vælge enten bruger du alt det had og energi på din bror og giver slip på mig og børnene eller også dropper du fuldstændig alt det had du har til ham og koncenterer dig om din familie! Det vidste han os godt, fik dog intet svar, og han tog på job kl 5 i morges og kommer hjem ved 15 tiden er spændt når vi skal snakke sammen!

Anmeld

22. december 2012

Vilgerneværegravid

Hvad fandt han ud af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.