Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: Jaaa nemlig det var også det matte i glasset jeg var vild med... hihihih det kan jeg godt forstå det bliver til mange penge inden man når og er færdig pyhhh
Jaaa nemlig det var også det matte i glasset jeg var vild med...
hihihih det kan jeg godt forstå det bliver til mange penge inden man når og er færdig pyhhh
Ja, er du vimmer! Det har jeg altså ikke råd til, så er det lidt billigere med IKEAs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Ja, er du vimmer! Det har jeg altså ikke råd til, så er det lidt billigere med IKEAs
det er det helt sikkert, jeg skal bare ha taget mig sammen til at komme ud i en ikea har aldrig været i en, men nok fordi man skal tage tog også bus for at komme til en og hvis nu man køber en masse skal det jo også med hjem igen
B&J skriver: det er det helt sikkert, jeg skal bare ha taget mig sammen til at komme ud i en ikea har aldrig været i en, men nok fordi man skal tage tog også bus for at komme til en og hvis nu man køber en masse skal det jo også med hjem igen
- min reaktion på, at du aldrig har været i IKEA!! Det sted er jo GULD værd! Afsted med dig! Og HUSK masser af penge, du får brug for dem
B&J skriver: Hej alle sammen... hvad hvad har i jeres mel, pasta, morgenmad osv i????? kom med en masse forslag mig og kæreste skal ud og ¨lede efter det nye år
Hej alle sammen...
hvad hvad har i jeres mel, pasta, morgenmad osv i?????
kom med en masse forslag mig og kæreste skal ud og ¨lede efter det nye år
Er jo stor FAN af Poul Pava - så her i huset er det Poul Pava opbevaringsglas..
Vi bruger dem til:
- 2 x Pasta
- Rosiner
- Mandler
Mel har vi i skabet i pose (bruger kun mel til fødselsdage)
Dinna88 skriver: - min reaktion på, at du aldrig har været i IKEA!! Det sted er jo GULD værd! Afsted med dig! Og HUSK masser af penge, du får brug for dem
JEG VED DET!!!!!!!!!!!!!!!! men de dumme penge skal lige være der også, for jeg vil væde med jeg elsker IKEA
Nadia&Daniel skriver: Er jo stor FAN af Poul Pava - så her i huset er det Poul Pava opbevaringsglas.. Vi bruger dem til: - 2 x Pasta - Rosiner - Mandler Mel har vi i skabet i pose (bruger kun mel til fødselsdage)
de er også super søde
B&J skriver: JEG VED DET!!!!!!!!!!!!!!!! men de dumme penge skal lige være der også, for jeg vil væde med jeg elsker IKEA
Helt sikkert! så begynd at spare sammen!!
Jaaa det skal vi efter januar for vi skal lige have en udskrift på penalhus taske og bølger til kæresten og papir som også koster når man skal på skole
også skal lille manden starte i børnehaven så det er noget af en udskrift
B&J skriver: Jaaa det skal vi efter januar for vi skal lige have en udskrift på penalhus taske og bølger til kæresten og papir som også koster når man skal på skole også skal lille manden starte i børnehaven så det er noget af en udskrift
Nåååååå, ja okay. Det koster at leve, må man sige!!
Dinna88 skriver: Nåååååå, ja okay. Det koster at leve, må man sige!!
JAA for den da men det er nu vidunderligt min kæreste har fundet sig en uddannelse så skal man jo også have tingene der til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128