Tid til lille billede-update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Lenea

Hej januar-piger

Nu nærmer tiden sig med hastige skridt. Jeg nyder tiden herhjemme, med julehygge, redebyggeri osv. Håber i alle har det godt og vil være med til en lille billede-update af vores tykke maver

Jeg starter... Billedet er fra idag uge 35+3.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

FruK

Her er jeg - det må være 37+0.

Er ved at være lidt utålmodig, men vil helst have at hun bliver derinde lidt endnu, da hun er skønnet lidt lille - og desuden ligger med numsen nedad. De vil prøve at vende hende i morgen. 

Anmeld

18. december 2012

Lenea

Sikke en fin mave

Håber det lykkeds dem at vende lille-pigen

Anmeld

18. december 2012

FruK

Lenea skriver:

Sikke en fin mave

Håber det lykkeds dem at vende lille-pigen

Tak - håber jeg også. Har født før, selvom det er mange år siden, men det skulle alligevel gøre chancerne for at hun kan vendes lidt større. 

Anmeld

18. december 2012

2babygirls

Lenea skriver:

Hej januar-piger

Nu nærmer tiden sig med hastige skridt. Jeg nyder tiden herhjemme, med julehygge, redebyggeri osv. Håber i alle har det godt og vil være med til en lille billede-update af vores tykke maver

Jeg starter... Billedet er fra idag uge 35+3.

Her er min mave 34+0
Min lille fis bulder løs derinde, så jeg har fødder og numse alle vegne, men hovedet er dog i den rigtige retning, så nu venter jeg bare på at hun ligger sig fast.

Anmeld

19. december 2012

Stinna1006

FruK skriver:

Her er jeg - det må være 37+0.

Er ved at være lidt utålmodig, men vil helst have at hun bliver derinde lidt endnu, da hun er skønnet lidt lille - og desuden ligger med numsen nedad. De vil prøve at vende hende i morgen. 

Hej Hej hvor lille er hun skønnet til hvis jeg må spørge ?? Sidder nemlig selv med en lille bebs i maven

Anmeld

19. december 2012

FruK

Stinna1006 skriver:

Hej Hej hvor lille er hun skønnet til hvis jeg må spørge ?? Sidder nemlig selv med en lille bebs i maven

Hun sagde 2450 i mandags, men en anden jordemoder sagde 2600 i dag (begge ved scanning). Jeg er 37+4 i dag. Så det er indenfor normalen begge dele, men vist 19% under gennemsnittet med det første skøn.

Hvor stor er din?

Anmeld

19. december 2012

Stinna1006

FruK skriver:

Hun sagde 2450 i mandags, men en anden jordemoder sagde 2600 i dag (begge ved scanning). Jeg er 37+4 i dag. Så det er indenfor normalen begge dele, men vist 19% under gennemsnittet med det første skøn.

Hvor stor er din?

Jeg ligger kun på 1665 g i dag 33+6

Anmeld

19. december 2012

FruK

...

Anmeld

19. december 2012

FruK

Stinna1006 skriver:

Jeg ligger kun på 1665 g i dag 33+6

Ja, det er nok noget under... Holder de ekstra øje med dig så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.