stem gerne på disse navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

henh01

rikkeregnbue skriver:

Aura

Vilma minder mig om en eller anden tegneseriefigur, og jeg bryder mig ikke om Vega da det i mine øjne hurtigt kunne blive til et mobbenavn HVIS man var kraftigt bygget

HAHA sjovt du siger det.. Vi snakkede netop om at man ikke måtte håbe det blev en "store Vega" Men igen, har en datter på 8½ år og hun ved endnu ikek at der findes Vega-hallerne, så det tænker jeg først bliver et "mobbegrundlag" når de bliver større. -Gymnasiet/handelsskole alder. Og til den tid må man håbe på at de har rygrad nok til at stå imod og sige fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

henh01 skriver:

HAHA sjovt du siger det.. Vi snakkede netop om at man ikke måtte håbe det blev en "store Vega" Men igen, har en datter på 8½ år og hun ved endnu ikek at der findes Vega-hallerne, så det tænker jeg først bliver et "mobbegrundlag" når de bliver større. -Gymnasiet/handelsskole alder. Og til den tid må man håbe på at de har rygrad nok til at stå imod og sige fra.

Jeg tænkte mere Mega-Vega Men hvis det er et navn i kan lide, så er det jo det baby skal hedde!

Anmeld

18. december 2012

henh01

rikkeregnbue skriver:

Jeg tænkte mere Mega-Vega Men hvis det er et navn i kan lide, så er det jo det baby skal hedde!

Sådan havde jeg ike lige set på det

Men samtidig så tror jeg at børn sidder SÅ specielle navne i dag at det efterhånden er mere normalt end de "alm. navne". Børn er ondskabsfulde og vil de mobbe så finder de helt klart en grund, uanset hvad de hedder. -Så er det den forkerte hår/hudfarve, det forkerte tøj, skæve tænder, for store fødder, dårlig i skolen osv osv

Anmeld

18. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

henh01 skriver:

Sådan havde jeg ike lige set på det

Men samtidig så tror jeg at børn sidder SÅ specielle navne i dag at det efterhånden er mere normalt end de "alm. navne". Børn er ondskabsfulde og vil de mobbe så finder de helt klart en grund, uanset hvad de hedder. -Så er det den forkerte hår/hudfarve, det forkerte tøj, skæve tænder, for store fødder, dårlig i skolen osv osv

Helt bestemt, er enig med dig. Vil de mobbe, så skal der sgu nok blive mobbet - men jeg ville ikke turde det, tror jeg...

Kunne være at jeg var af anden mening, hvis nu jeg selv stod og ville have en lille Vega

Anmeld

18. december 2012

henh01

rikkeregnbue skriver:

Helt bestemt, er enig med dig. Vil de mobbe, så skal der sgu nok blive mobbet - men jeg ville ikke turde det, tror jeg...

Kunne være at jeg var af anden mening, hvis nu jeg selv stod og ville have en lille Vega

Ja

Jeg hælder selv mest til aura - synes det har en smuk klang

Anmeld

18. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

henh01 skriver:

Ja

Jeg hælder selv mest til aura - synes det har en smuk klang

Jeg er enig. Aura er virkelig smukt

Anmeld

18. december 2012

ekebiv

henh01 skriver:

Mega Vega?? :-)

Anmeld

18. december 2012

Tulle28

Er vild med Vega! Men de andre navne er også supersøde

Anmeld

18. december 2012

Miss Kat

Jeg stemte Aura, men som de fleste andre i tråden, synes jeg absolut også, det er tre søde navne.

Anmeld

18. december 2012

Fenja09

Jeg synes både om Vega og Vilma, men har stemt det første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.