så fik jeg meldt mig ind!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Morstina

Godmorgen alle de damer:-) Så fik jeg meldt mig ind i gruppen, så her er lige lidt info om mig... Jeg er 26, bør sammen med min kæreste gennem 4 år og vores datter Josephines på 2 år. Vi venter en dreng til april , d. 18. Og jeg er Idag 22+5:-) Jeg studerer hjemme og når jeg ikke er gravid, arbejder jeg som bartender ved siden af studiet :-) Jeg håber alle får en fantastisk dag, Ville bare lige give mig til kende herinde :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

UnderCover37

Morstina skriver:

Godmorgen alle de damer:-) Så fik jeg meldt mig ind i gruppen, så her er lige lidt info om mig... Jeg er 26, bør sammen med min kæreste gennem 4 år og vores datter Josephines på 2 år. Vi venter en dreng til april , d. 18. Og jeg er Idag 22+5:-) Jeg studerer hjemme og når jeg ikke er gravid, arbejder jeg som bartender ved siden af studiet :-) Jeg håber alle får en fantastisk dag, Ville bare lige give mig til kende herinde :-)

Tillykke og velkommen

Gruppen er lige vel stille for vi er "rykket på fb" så at sige - men det er nu hyggeligt alligevel
Der er en tråd herinde, vedr gruppen derinde hvis du har lyst til at være med, så er du velkommen!

Anmeld

20. december 2012

Tulle83

Morstina skriver:

Velkommen til Og tillykke med graviditeten.

Anmeld

21. december 2012

MHB

Velkommen til og tillykke. 

Vi venter en dreng d. 17/4 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.