Nytårs fortsæt og forventninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

FrkZier

Bertris skriver:

Nu sidder jeg lidt og tænker på det kommende år, hvor vi skal skrive 2013. Hvad er JERES nytårs fortsæt? hvad har i af håb og forventninger i 2013, og hvad er der af store planer i ikke kan vente til?  

Mit nytårsfortsæt hedder at forkusere mere på mig selv og mit selvværd, så er det i det nye år den lille ny kommer, og vi får ny lejlighed, og skal i gang med hf efter barsel

for alt kommer til at gå helt fantastisk, for jeg glæder mig SÅ meget til alle de spændende oplevelser vores lille familie på snart 3 vil få  

jeg har ikke noget nytårs fortsæt, og har aldrig rigtig gjort mig så meget i det - men jeg forventer at 2013 bliver et fantastisk år, der kommer min lille supermand nemlig til verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

christina92

Jeg skal i gang med mit løb igen, ikke flere hyggeture engang i mellem, nej nu skal den have en skalle!

Går med en lille drøm om et halv maraton ude i fremtiden, hvornår har jeg ikke bestemt. Men skal i gang.

Det håber jeg så helt automatisk gør at jeg får en lidt mere trimmet krop. Skal ikke direkte tabe mig, men et par kilo må gerne blive flyttet lidt rundt

Og så håber jeg at få lavet nogle gode læringmål og komme godt i gang med 2. praktik efter barsel

Anmeld

18. december 2012

Lunae

Jeg er ikke helt fan af nytårsforsæt - måske fordi jeg aldrig ar kunnet holde det

Men jeg ser frem til at møde vores nye familiemedlem til sommer og glæder mig meget til ikke længere at skulle ligge med hovedet i kummen konstant!

Derudover håber jeg at jeg når mine eksamner til sommer, så der er styr på det!

Vægttab skal også på programmet, men er på standby pga graviditeten!

Ellers håber jeg blot på et godt år med masser af kærlighed ?

Anmeld

18. december 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
- at det blir en nem indkørsel i forhåbentligt dagpleje!
- at få mere mig tid (kommer næsten af sig selv)
- at få nogle faglige/psykiske/fysiske udfordringer på arbejde, når jeg kommer tilbage.
- at lånene kommer endnu længere ned, så man kan se en fremtid i at eje selv

Bare det bliver et dejligt år, men nogle skønne oplevelser, så er alt andet næsten ligegyldigt

Anmeld

18. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Året 2013 skal for mit vedkommende gå på at fokusere mere på mig selv og min fremtid. Jeg skal finde mig selv, og blive okay igen. Så er der jo min guldklump, og hende skal der også tænkes på (men det bliver der nu også!)

Og så vil jeg igang med noget opsparing, så jeg kan flytte langt væk fra de f*cking lorte SKOD naboer!

....Og så skal der også et par besøg ind i året til jer

Anmeld

18. december 2012

Bertris

Lyder alt sammen som gode idéer og håber da alle får et fantastisk år og opfyldt deres ønsker  

Anmeld

18. december 2012

Bertris

rikkeregnbue skriver:

Året 2013 skal for mit vedkommende gå på at fokusere mere på mig selv og min fremtid. Jeg skal finde mig selv, og blive okay igen. Så er der jo min guldklump, og hende skal der også tænkes på (men det bliver der nu også!)

Og så vil jeg igang med noget opsparing, så jeg kan flytte langt væk fra de f*cking lorte SKOD naboer!

....Og så skal der også et par besøg ind i året til jer

Lyder skønt  
Ville da også være super hyggeligt at ses selvom vi flytter langt væk 

Anmeld

18. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Bertris skriver:

Lyder skønt  
Ville da også være super hyggeligt at ses selvom vi flytter langt væk 

Alt for langt væk jo

Anmeld

18. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Bertris skriver:

Nu sidder jeg lidt og tænker på det kommende år, hvor vi skal skrive 2013. Hvad er JERES nytårs fortsæt? hvad har i af håb og forventninger i 2013, og hvad er der af store planer i ikke kan vente til?  

Mit nytårsfortsæt hedder at forkusere mere på mig selv og mit selvværd, så er det i det nye år den lille ny kommer, og vi får ny lejlighed, og skal i gang med hf efter barsel

for alt kommer til at gå helt fantastisk, for jeg glæder mig SÅ meget til alle de spændende oplevelser vores lille familie på snart 3 vil få  

* Vil nyde min barsel, indtil den slutter i maj. 

* Fortsætte med mit fitness et par gange om ugen, så jeg kan tabe de sidste 10 kilo. 

*Leve sundere. 

*Skal til frisøren den 28 Januar, som skal skubbe mig igang med et "Nyt" jeg, skal have exstensions og farvet hår. 

* Vil prøve at finde mig et arbejde efter barsel så vi kan få tjent penge op til at købe hus sammen. 

* Vil også rigtig gerne til udlandet for første gang i mit liv. 

* Og sidst men ikke mindst vil jeg bare nyde mit liv som mor. 

Dit indlæg, har givet mig den ide at skrive mine drømme om, så jeg kan kigge på dem og smile & krydse af når jeg har gennemført noget.

Anmeld

18. december 2012

Bertris

MorTilEnPrinsesse skriver:

* Vil nyde min barsel, indtil den slutter i maj. 

* Fortsætte med mit fitness et par gange om ugen, så jeg kan tabe de sidste 10 kilo. 

*Leve sundere. 

*Skal til frisøren den 28 Januar, som skal skubbe mig igang med et "Nyt" jeg, skal have exstensions og farvet hår. 

* Vil prøve at finde mig et arbejde efter barsel så vi kan få tjent penge op til at købe hus sammen. 

* Vil også rigtig gerne til udlandet for første gang i mit liv. 

* Og sidst men ikke mindst vil jeg bare nyde mit liv som mor. 

Dit indlæg, har givet mig den ide at skrive mine drømme om, så jeg kan kigge på dem og smile & krydse af når jeg har gennemført noget.

Det var faktisk en god idé med at skrive ned og krydse af 

Kunne være man også selv skulle gøre det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.