iiih det vidst en pige jeg venter mig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. december 2012

DKTiha

Ja ham som scannede mig ville ikke love noget da den lå med navle stregen i mellem benene . Men han kunne ikke se nogen pung eller lignende . Så umiddelbart er det en lille pige :') ! Er 16+0 idag burde man ikke kunne se det hvis det var en dreng ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Neki

DKTiha skriver:

Ja ham som scannede mig ville ikke love noget da den lå med navle stregen i mellem benene . Men han kunne ikke se nogen pung eller lignende . Så umiddelbart er det en lille pige :') ! Er 16+0 idag burde man ikke kunne se det hvis det var en dreng ??

Umiddelbart vil jeg også gætte på en pige udfra dit nakkefolds-scanningsbillede :-) Man kan godt se kønnet 16+0 - men det kan drille hvis de ligger med navlestrengen mellem benene

Anmeld

17. december 2012

M&N

DKTiha skriver:

Tillykke med den lille pige

I de fleste tilfælde er man ikke i tvivl, hvis der er en pung - men det kan selvfølgelig være svært at sige, når der er en navlesnor i vejen - men tror du sagtens kan stole på scanningen.

Men man hører jo lidt oftere at man gætter forkert på køn når det er piger, altså hvor personen som udfører scanningen tror det er en dreng men så viser sig at være en pige på grund af evt. hævede skamlæber

Men stort tillykke 

Anmeld

17. december 2012

DKTiha

iiih jeg glæder mig til at komme igang med at købe ind til en lille pige selvom jeg har set det som værende pænt kaotisk med kjoler og farver og alt det xD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.