Vores første rigtig kæreste tur siden 13 juli 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
0 svar
0 synes godt om
17. december 2012

SaNiNa

Det var lige hvad manden og jeg var i fredages

Hvade købt biletter til hobitten, og fået afsat børnene så da kl var 16 køre vi hjemme fra for jeg skulle lige nå posthuset før filmen startede kl 17.30.

vi var inde i byen og købe slik hvilket vi så ikke hvade behøvet for der købt en kæmpe bøtte (popcorn 6.3L) så der var lidt til Nicklas om lørdagen

Meningen var så at vi skulle have spist ude efter filmen men vi kunne bare slet ikke få plads nogen steder og vi gad bare ikke jensens så vi kørte en tur og tog hjem og fik også en rugbrødsmad.

Og ungerne var ikke hjemme så næste morgen skulle vi have sovet længe men kl 6 var jeg bare vågen og kunne ikke falde i søvn igen.

Manden kørte efter rundstykker omkring 07.30 og Nicklas kom op til mig som far kørte og vi lå lige og puttede lidt (godt farmor og farfar bor så tæt på).

Igår var vi så inde i byen med ungerne for at besøge julemanden hus og så tog vi ud at spise allesammen og det var en rigtig god oplevelse både Nicklas og Naia opførte sig bare så flot at tjernerne virkelig roste dem så 1½ time efter tog vi hjem fik puttet ungerne og satte en film på og slappee af i sofaen.

Vi har ikke haft en rigtig kærste aften/dag siden vi var inde og se premieren på den sidste del af Herry potter hvor vi så begge afsnit først 1del før midtnat og 2 del efter midnat

Nu har jeg så lige bestilt bio biletter til Bamse d. 5 januar til os alle 4 så er meget spændt på hvordan det kommer til at gå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.