Hjælp il nyt blog/hjemmeside navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Kamulla

Jeg har bloggen Camillas-copenhagen.com, men overvejer skifte blog sted, og også finde et andet blog navn... det som om det ikke helt fanger... jeg bruger mest siden til visning af de foto´s jeg tager.. og det må gerne lyde lidt godt og et man husker.. mit navn er så kedeligt og kartoffel dansk og syntes heller ikke det klinger.. så girls.. HELP...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Miss Church

Kamulla skriver:

Jeg har bloggen Camillas-copenhagen.com, men overvejer skifte blog sted, og også finde et andet blog navn... det som om det ikke helt fanger... jeg bruger mest siden til visning af de foto´s jeg tager.. og det må gerne lyde lidt godt og et man husker.. mit navn er så kedeligt og kartoffel dansk og syntes heller ikke det klinger.. så girls.. HELP...

Så lige i en anden tråd, at du ikke havde fået kommentar på din tråd. Så måtte jeg da lige se hvad det var for en

Jeg må sige, at jeg faktisk synes at  Camillas-copenhagen lyder total stilet  
Hvilken retning ift. navn tænker du at du vil gå?

Anmeld

21. december 2012

Moma

Jeg tænkte det samme - at jeg lige skulle se, hvilken tråd du skrev om 

Jeg synes dit nuværende navn er rigtigt fint. 

Anmeld

21. december 2012

Kamulla

Miss Church skriver:

Så lige i en anden tråd, at du ikke havde fået kommentar på din tråd. Så måtte jeg da lige se hvad det var for en

Jeg må sige, at jeg faktisk synes at  Camillas-copenhagen lyder total stilet  
Hvilken retning ift. navn tænker du at du vil gå?

hehe tak.. ved det ikke.. tror bare det er fordi jeg har haft besvær med vandmærke og logo når navnet var så langt... men er nået frem til nyt design og logo, uden at have ændret i selve navnet på domænet.. du er velkommen til at kigge og komme med feedback????

http://camillas-copenhagen.com/

Anmeld

21. december 2012

Miss Church

Kamulla skriver:

hehe tak.. ved det ikke.. tror bare det er fordi jeg har haft besvær med vandmærke og logo når navnet var så langt... men er nået frem til nyt design og logo, uden at have ændret i selve navnet på domænet.. du er velkommen til at kigge og komme med feedback????

http://camillas-copenhagen.com/

Det ser super godt ud med det logo! Og flot nyt design på din side! 

Elsker simpelthen de baby-billeder du har taget! 

Anmeld

21. december 2012

Kamulla

Miss Church skriver:

Det ser super godt ud med det logo! Og flot nyt design på din side! 

Elsker simpelthen de baby-billeder du har taget! 

mange tak har bestilt ny studie lampe (sønnen fik væltet den gamle.. ikke godt i de mørke tider ) og lækre baggrunde glæder jeg mig til at prøve af.. og nyt skarpt opbejtiv jeg skal hente på posthuset imorgen.. Noah har lovet at stå model for mig så må vi se om han gider når det kommer til stykket  

er stadig ikke helt færdig med menuerne osv... skulle gerne blive mere overskueligt.. men for pokker det tager lang tid når men har 100 indlæg.. haha

Anmeld

21. december 2012

Miss Church

Kamulla skriver:

mange tak har bestilt ny studie lampe (sønnen fik væltet den gamle.. ikke godt i de mørke tider ) og lækre baggrunde glæder jeg mig til at prøve af.. og nyt skarpt opbejtiv jeg skal hente på posthuset imorgen.. Noah har lovet at stå model for mig så må vi se om han gider når det kommer til stykket  

er stadig ikke helt færdig med menuerne osv... skulle gerne blive mere overskueligt.. men for pokker det tager lang tid når men har 100 indlæg.. haha

Ej hvor fedt! 

Mine kæreste øver sig også på at tage billeder. Han ønsker sig også noget lys-halløj i julegave, så han kan tage nogle gode billeder af pigerne når de kommer. Tror lige at jeg siger til ham, at han skal se billederne på din side, så han kan få lidt inspiration

Hehe ja der er da noget at se til Men er sikker på at det bliver rigtig godt, når du bliver færdig

Anmeld

21. december 2012

Kamulla

Miss Church skriver:

Ej hvor fedt! 

Mine kæreste øver sig også på at tage billeder. Han ønsker sig også noget lys-halløj i julegave, så han kan tage nogle gode billeder af pigerne når de kommer. Tror lige at jeg siger til ham, at han skal se billederne på din side, så han kan få lidt inspiration

Hehe ja der er da noget at se til Men er sikker på at det bliver rigtig godt, når du bliver færdig

hehe det gør du bare... hjælper gerne.. men det bedste vil være hvis han lærte at indstille kameraet manuelt, samt at kaste penge efter gode objektiver.. til potrætter bruger jeg mest eller altid Primes..

Anmeld

21. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det er super fedt navn og dessing! Vh stine

Anmeld

21. december 2012

Miss Church

Kamulla skriver:

hehe det gør du bare... hjælper gerne.. men det bedste vil være hvis han lærte at indstille kameraet manuelt, samt at kaste penge efter gode objektiver.. til potrætter bruger jeg mest eller altid Primes..

Han bruger faktisk slet ikke auto, men han har en del at lære endnu Nogle billeder bliver super gode og andre er ikke så gode. Men det går fremad Så er det godt at vi skal have to, så kan han øve sig på den ene, imens den anden holder pause 

Det må jeg lige sige videre til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.