Hjælp piger, er blevet snydt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg var hos computer City forleden dag og de fik min bærbar da den er langsom og ret kokset selvom den er ret ny.

Jeg underskrev i deres dokument, at hvis de ikke fandt noget fejl så skal jeg betale 360kr.

Dagen efter ringer ham fyren jeg snakkede med, at han har selv fikset bærbaren og ja den var ret tung og langsom og det har han ordnet . Så jeg er heldig at de ikke fik den sendt afsted til reparation for så skulle jeg betale de 360 kr for den. Jeg bliver glad og takker .

I dag ringer de til mig igen og siger at jeg kan hente min bærbar og je skal huske at betale 360 kr , jeg bliver forvirret og siger i fandt da fejl ved den og den blev heller ikke sendt afsted men fuksen af jer så skal jeg da ikke betale og det sagde ham igår også.

Men næ nej det skulle jeg og jeg får ham den anden i røret og han siger han aldrig har sagt det og det passer ikke

Jeg lyver altså ikke , hvorfor siger han dog sådan noget .

Hvad skal jeg gør ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

B&J

Jamen står der sort på hvidt i den du underskrev hvis de lavede den skulle du IKKE betale????

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen står der sort på hvidt i den du underskrev hvis de lavede den skulle du IKKE betale????

Jamen sidst da lavede de den også selv og der sku jeg ikke betale noget så hvorfor skal jeg nu ?

Anmeld

17. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Jamen sidst da lavede de den også selv og der sku jeg ikke betale noget så hvorfor skal jeg nu ?

ja det er et godt spørgsmål, sig de skal finde sidst du fik den lavet så og der kan de jo se om du betalte eller ej

Anmeld

17. december 2012

RiUL

Du skal kun betale hvis de har sendt den til rep hos deres værksted. Hvis de selv har kigget på den i butikken, skal du ikke betale. Men grunden til du skal betale hvis den har været til rep og der ingen fejl er fundet, er at så dækker garantien jo ikke, når der ikke er noget at dække og teknikeren der har undersøgt pc'en skal jo ha betaling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.