1 års undersøgelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. december 2012

delimus

Hejsa.

Ja, så ramte vi fødselsdagsmåneden og Hannah blev 1 år i fredags 

Sikke en fest vi har haft hele weekenden.

Men det er jo også ensbetydende med et års undersøgelsen, hvilket jeg synes var rart, da det er et halvt år siden vi afsluttede sp, så rart lige at få at vide, at alt går planmæssigt.

Hannah vejer nu 12,3 kg og er 82 cm lang  
Du GODESTE hun er stor. Højden ligger lige over den øverste kurve og vægten lige under den øverste, så det hele passer jo bare perfekt sammen  Og så synes lægen også, at hun kan rigtig mange ord.

Hun er ikke begyndt at gå endnu. Hun går rundt ved alting og også når man holder hende i hånden, men har ikke sluppet endnu :-) 

Hvordan og hvorledes med jeres guldklumper, har alle det godt????

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

4kløver

Her går det også godt.
Han går heller ikke selv men rundt om ting. Han kravler op på alt, har tager en tur over sengen.
Han siger kun mor mad det. Og samme tider lyder en af hans lyde som han siger Zindy(hans store søster på 17)
Han vejer 8.6 kg 76 cm. Så en lille mand
Han har meget løse lede så ego siger at han nok først går til sommer. (vi siger forår)
Så begynder han i Dp her den 1/2 så det glæder jeg mig til. Tror han klare det til ug.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. januar 2013

Københavnermor

EK kom lidt forsinket til sin 1 års undersøgelse i sidste uge. Hun blev målt til 76 cm og vejede 8,7 kg.

Hun tog de første skridt lige inden hun blev 11 måneder og har nu rendt rundt i flere uger. Der kommer mere og mere fart på. Hun bestiger alle møblerne i lejligheden, så det giver klart nok hendes mor lidt hjertebanken ind imellem.

Hun siger: Hej, mam mam, ja og nej, og ind imellem noget der lyder som "far".

Derudover laver hun babytegn, og hun kan følgende: tørstig/vand, mere, krokodille, fange (som i "du kan ikke fange mig"), færdig, musik, og så ryster hun på hovedet når jeg siger nej til hende, den lille bisse.

Hun er rigtig begyndt at danse også, det er såååå sødt.

Jeg går hjemme med hende, og skal gøre det måske helt til hun skal i skole. Det er skønt, og vi hygger os rigtig meget.

Kærlige hilsner herfra!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.