2. lægebesøg vel overstået :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Tulle83

Puha, endelig overstået. Ja, det lyder måske mærkeligt, men har været vildt nervøs for hvordan det hele skulle forløbe til 2. lægebesøg. Heldigvis ingen GU'er til mig!

Derudover så alt bare så fint ud! Livmoren vokser som den skal, og fik lov at høre hans lille hjerte <3 Det bliver jeg aldrig træt af at høre!

Lægen sagde, at jeg kommer til at tage 12 kg. på i det hele :O Puha, det er lidt svært at forholde sig til, har i andre fået at vide hvad i kommer til at tage på?

Julekram herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

M (:

Tulle83 skriver:

Puha, endelig overstået. Ja, det lyder måske mærkeligt, men har været vildt nervøs for hvordan det hele skulle forløbe til 2. lægebesøg. Heldigvis ingen GU'er til mig!

Derudover så alt bare så fint ud! Livmoren vokser som den skal, og fik lov at høre hans lille hjerte <3 Det bliver jeg aldrig træt af at høre!

Lægen sagde, at jeg kommer til at tage 12 kg. på i det hele :O Puha, det er lidt svært at forholde sig til, har i andre fået at vide hvad i kommer til at tage på?

Julekram herfra 

Dejligt, med et veloverstået lægebesøg - jeg venter spændt på mit på torsdag..

Hvordan kan læge sige, hvor meget du kommer til at tage på? 

Anmeld

17. december 2012

1990h

Tulle83 skriver:

Julekram herfra 

har lige spørgsmål til lægebesøg..skal man bare ringe og bestille tid til engang i uge 25?..som jo godt må være 24+ et eller andet ikke?

Anmeld

17. december 2012

MHB

Hvordan kan lægen sige hvor meget du tager på? Altså jeg mener hvordan regner h*n det ud? Det har jeg aldrig hørt om før...

Jeg skal først til næste lægebesøg i starten af januar

Anmeld

18. december 2012

Tulle83

M (: skriver:

Dejligt, med et veloverstået lægebesøg - jeg venter spændt på mit på torsdag..

Hvordan kan læge sige, hvor meget du kommer til at tage på? 

Hmm ja, jeg tror det er ud fra hvor meget jeg har taget på indtil nu. Så har de enca beregning for hvor meget jeg yderligere vil tage på. Det må være ud fra hvor meget barnet vokser fra nu af, fostervand, hvor meget livmoren vokser osv.

Anmeld

18. december 2012

M (:

Tulle83 skriver:

Hmm ja, jeg tror det er ud fra hvor meget jeg har taget på indtil nu. Så har de enca beregning for hvor meget jeg yderligere vil tage på. Det må være ud fra hvor meget barnet vokser fra nu af, fostervand, hvor meget livmoren vokser osv.

Hm, det er da sjovt om han vil give en vurdering - bare ikke, hvis han siger +20..

Anmeld

18. december 2012

Tulle83

1990h skriver:

har lige spørgsmål til lægebesøg..skal man bare ringe og bestille tid til engang i uge 25?..som jo godt må være 24+ et eller andet ikke?

Ja sagtens Jeg er 24+3 i dag, hvilket jo er i 25. uge, så det kan du godt

Anmeld

18. december 2012

M (:

1990h skriver:

Jo, må man gerne.. Jeg skal først afsted på torsdag, hvor er jeg 25+3.

Anmeld

18. december 2012

Tulle83

MHB skriver:

Hvordan kan lægen sige hvor meget du tager på? Altså jeg mener hvordan regner h*n det ud? Det har jeg aldrig hørt om før...

Jeg skal først til næste lægebesøg i starten af januar

Tror det er ud fra hvor meget jeg har taget på indtil nu, og hvordan baby og livmoder er vokset, men spurgte ham faktisk ikke hvordan han regnede det ud.

Jeg vil gå ud fra det er en ca. beregning, da vi alle er forskellige, og så kommer det vel også an på hvad jeg propperi munden de næste par måneder Men jeg ser det som et vejlende tal.

Anmeld

18. december 2012

Tulle83

M (: skriver:

Hm, det er da sjovt om han vil give en vurdering - bare ikke, hvis han siger +20..

Haha nej, præcis! Det ville være skidt, så kan jeg godt leve med +12

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.