opdele ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Anonym trådstarter

Godmorgen piger.

Mig og min kæreste står og skal igang med at flytte hvert til sit da vi ikke længere kan sammen. Men, der er nogle forskellige møbler vi har fået sammen altså indflytningsgaver, og min kæreste mener bestemt at de ting vi har fået fra hans side af tager han med sig? er det ikke noget vi skal komme til enighed i sammen da det er en gave til os sammenm, uanset om det er fordi hans mor har købt det, eller min?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

2721

Jeg må ærligt indrømme jeg er enig med din kæreste
Ønsker jeg det bedste fremover

Anmeld

17. december 2012

Troldemommi

Hmm, jeg vil som udgangspunkt sige at de ting i sammen har fået af din familie skal med dig, og de ting i har fået af hans famile skal med ham, jeg tror heller ikke jeg ville gide at se på ting som min ekskærestes familie har købt, det bringer vel kun dårlige minder frem.

Håber i kommer til enighed

Monica 

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Hmm, jeg vil som udgangspunkt sige at de ting i sammen har fået af din familie skal med dig, og de ting i har fået af hans famile skal med ham, jeg tror heller ikke jeg ville gide at se på ting som min ekskærestes familie har købt, det bringer vel kun dårlige minder frem.

Håber i kommer til enighed

Monica 

okey du har nok ret. & tak

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Jeg må ærligt indrømme jeg er enig med din kæreste
Ønsker jeg det bedste fremover

bare i orden.. tror jeg også jeg endte med så

Anmeld

17. december 2012

M&F&C

Da jeg og min ekskæreste flyttede fra hinanden delte vi det også op, som din kæreste ønsker at gøre det. 

Ting som I sin tid var givet til MIG fra hans familie beholdte jeg, ligesom han beholdte gaver givet til HAM fra min familie. Men ting givet til OS fra min familie beholdte jeg - og omvendt. 

Ved ikke, om du mener det er en dårlig løsning for dig, da det så vil stille dig ''dårligt'', og du pludselig skal ud at skaffe en del ting?? I sådan et tilfælde kunne man måske snakke om det, altså være lidt retfærdige og finde ud af, hvad har i hver især reelt tænkt jer at bruge, og har nogen af jer alligevel tænkt jer at købe ny sofa alligevel, for så kan den anden jo ligeså godt få den. Men hvis I har svært ved at snakke sammen, efter I er gået fra hinanden, synes jeg helt sikkert i bare skal dele det op som han foreslår, så er der jo ikke noget at diskuterer  

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

M&F skriver:

Da jeg og min ekskæreste flyttede fra hinanden delte vi det også op, som din kæreste ønsker at gøre det. 

Ting som I sin tid var givet til MIG fra hans familie beholdte jeg, ligesom han beholdte gaver givet til HAM fra min familie. Men ting givet til OS fra min familie beholdte jeg - og omvendt. 

Ved ikke, om du mener det er en dårlig løsning for dig, da det så vil stille dig ''dårligt'', og du pludselig skal ud at skaffe en del ting?? I sådan et tilfælde kunne man måske snakke om det, altså være lidt retfærdige og finde ud af, hvad har i hver især reelt tænkt jer at bruge, og har nogen af jer alligevel tænkt jer at købe ny sofa alligevel, for så kan den anden jo ligeså godt få den. Men hvis I har svært ved at snakke sammen, efter I er gået fra hinanden, synes jeg helt sikkert i bare skal dele det op som han foreslår, så er der jo ikke noget at diskuterer  

okey jeg forstår godt.. for de ting hans mor fks har givet til mig - siger han jeg bare kan beholde. Men fælles ting som hun eller min har givet - vil han ha delet op. Nej, det ikke fordi jeg ikke så har noget tilbage - jeg tænkte bare om han ikke var lidt barnlig, da det var en gave til os begge.. Men, kan se at det bare er mig..

. så vi løser det bare på hans måde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.