Min søn er 3 måneder gammel, og var til læge i mandags og få sin 3 måneders vaccine.
Inden den, så vores hverdag sådan her ud.
Op kl 6. Morgenmad leg hygge og så ind og putte til formiddag kl 7:30. Jeg kunne ligge ham ind i vores seng, hvor han lå på sin dyne under vores, med sin putte kanin. Når jeg lagde ham, kyssede ham i panden og lagde hans kanin ville han dreje hovedet til den ene side og lukke øjnene.
Kl 9 stod vi op og hygge, fik noget mad, legede lidt, snakkede, smilede, grinte sang,
Kl 11 ville jeg putte ham igen, samme måde som før, uden problemer ville han sove 3 timer.
Kl 14 ville han vågne og få noget mad, hygge lidt osv.
Kl 15:30 ville han få endnu en lur på en time og så op og hygge med sin far.
Kl 17 mad of så ville han få endnu en lur
Kl 18 går vi igang med godnat rutinen af at komme i bad, mad og så ind i sin egen seng uden brok, både mor og far ville putte og mysse.
Sove med 2 spisninger pr nat indtil kl 6 næste morgen.
EFTER 3 måneders vaccine
Ingen rytme, ingen glad baby, ikke mere end 3 lure i løbet af en dag, med Max 1 times tid af gangen.
Han hyler så snart jeg ligger op til at han skal sove til middag eller skal i seng om aftnen. Han hyler fordi han er overtræt. Jeg skal gå og gå og gå og vugge og vugge i ca 10 min for at få ham til at falde i søvn og så skal jeg være 100% sikker på at han sover tungt før jeg ligger ham, ellers Kan jeg starte forfra.
Det tager hårdt på mit forhold til min baby fordi han virker meget ulykkelig, og er ikke glad særlig længe af gangen før der kommer noget der gør at han tuder og hyler. Og når jeg siger hyler, så mener jeg de der hyl hvor han glemmer at trække vejret.
Er der andre der kender til problemet? Nogle der har nogle råd til hvordan jeg kan få min glade baby tilbage?
Jeg er træt, udkørt, og ked af det, det meste af tiden fordi jeg føler mig som en elendig mor, når jeg ikke kan finde ud af at få det til at hænge sammen....suk!
Hjælp!!
Anmeld