Skolestart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. december 2012

Møller

Hej Alle! Så er brevet fra skolen kommet !!!! Det har været med frygt/spænding/glæde/bekymring,  vi har set frem til at modtage det. Lidt frygt for alt det nye  omkring skolegang og at Mikala nu skal væk fra den trygge børnehave med de søde pædagoger. Glæde over alt det spændende hun skal opleve i skolen.Bekymring over om hun nu får nogle søde lærere, gode kammerater og om vores skolevalg er det rigtige. Alt dette starter jo først til maj 2013, men fylder rigtig meget i vores(forældre) hoveder allerede nu. Er der andre som har det som os ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har ikke modtaget noget endnu. Jeg ved dog, at opskrivningen foregår i uge 3.2013.

Vi er dog i dialog med børnehaven om Luka overhoved skal starte i skole til sommer eller han skal vente et år. Vores kommune er nemlig en af de kommuner som gerne lade børnene vente 1 år selvom deres årgang starter.

Når man er dreng og fra efteråret er det ikke altid nemt, at starte i skole. Drenge er jo som regel lidt længere tid om tingene. Han er super god til det boglige, men halter på det sociale. Jeg vil hellere, at han venter 1 år i stedet for, at gå 0 klasse om.

Men ja, det er rigtig spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.