Champagne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. december 2012

Nessie

Er der nogen der kan anbefale en god, sød og ikke for dyr champagne til nytårsaften?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

trunte24

Nessie skriver:

Er der nogen der kan anbefale en god, sød og ikke for dyr champagne til nytårsaften?

Asti

Anmeld

16. december 2012

Nessie

trunte24 skriver:

Asti

Ja, den er blevet ret populær

Tænker bare på noget er lidt mere "rigtig" champagne

Anmeld

16. december 2012

FrkZier

Nessie skriver:

man kan få i fakta(og andre Coop butikker) noget som lidt er en blanding af den clasiske asti og champagne, den koster 37kr for en flaske og smager FANTASTISK! den er sød, bobler og det hele er bare godt - og ja jeg kan selvføgelig ikke lige huske navnet på den, på trods af jeg drak det i massevis i sommers haha

Anmeld

16. december 2012

Nessie

FrkZier skriver:

man kan få i fakta(og andre Coop butikker) noget som lidt er en blanding af den clasiske asti og champagne, den koster 37kr for en flaske og smager FANTASTISK! den er sød, bobler og det hele er bare godt - og ja jeg kan selvføgelig ikke lige huske navnet på den, på trods af jeg drak det i massevis i sommers haha

Den vil jeg da lige kigge efter, kan jo prøve at se efter noget der passer med prisen

Anmeld

16. december 2012

L&V

Nessie skriver:

DEr der nogen der kan anbefale en god, sød og ikke for dyr champagne til nytårsaften?

Den gule enke er billig men til den tøre side men det er rigtig champagne altså og hvis det skal være godt skal man betale lidt for det

Anmeld

16. december 2012

FrkZier

Nessie skriver:

Den vil jeg da lige kigge efter, kan jo prøve at se efter noget der passer med prisen

jeg kan fortælle dig så meget som at flasken den er grøn.. og etiketten er mest hvid :p

men ellers må jeg lige kigge når jeg er i Fakta næste gang

Anmeld

16. december 2012

Nessie

Månsson skriver:

Den gule enke er billig men til den tøre side men det er rigtig champagne altså og hvis det skal være godt skal man betale lidt for det

Vi må se om der ikke er en smagsprøve et sted

Anmeld

16. december 2012

Nessie

FrkZier skriver:

jeg kan fortælle dig så meget som at flasken den er grøn.. og etiketten er mest hvid :p

men ellers må jeg lige kigge når jeg er i Fakta næste gang

He he, det er da lidt at gå efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.