Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss Church skriver: Hvor er du bare fin!
Hvor er du bare fin!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aagaard skriver: Åhh du er bare SÅ smuk - og maven sidder helt perfekt - SÅ flot!
Åhh du er bare SÅ smuk - og maven sidder helt perfekt - SÅ flot!
Baby2påvej skriver: Så varer det ikke længe før maven skal tømmes Føler tiden er gået alt for stærkt her 2. gang men så har jeg snart baby i armene Madeleine kysser og kilder maven, hun blir verdens bedste støresøster så vi glæder os alle til at møde den lille gymnast.
Så varer det ikke længe før maven skal tømmes Føler tiden er gået alt for stærkt her 2. gang men så har jeg snart baby i armene Madeleine kysser og kilder maven, hun blir verdens bedste støresøster så vi glæder os alle til at møde den lille gymnast.
Du er bare SÅ flot!
M (: skriver: Du er bare SÅ flot!
Dot D skriver:
Baby2påvej skriver: Kan slet ikke forstille mig ikke at få min søvn, så krydser alt hvad jeg kan
Kan slet ikke forstille mig ikke at få min søvn, så krydser alt hvad jeg kan
Mortil2tiloktober skriver: Din mave er virkelig fin . Håber du får en baby med godt sove hjerte . DEt havde vores første os men bestemt ikke nr to
Din mave er virkelig fin . Håber du får en baby med godt sove hjerte . DEt havde vores første os men bestemt ikke nr to
Benjamins'mor skriver: Sikke en fin mave!
Sikke en fin mave!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128