spørgsmål??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juni 2009

SHERO

Nu kan jeg ikke liiige få fat i nogen der ved det, så tænkte liiige jeg ville spørge jer kloge kvinder...

Er det normalt at få voldsomt hævet ben, ankler og fødder når man kun er 11 uger henne?? har siddet ned hele dagen, på kursus og så et par timer i tog og ligner noget der er løgn...

Liige et andet spørgsmål...

Hvordan føles bækkenbundsløsning, eller starten på det? Har sådan nogen underlige "smerter" ikke i underlivet, men føles som om mine (skamben?) eller hvad det hedder trækker ud til siden... meget underligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Leneur

Tullen85 skriver:

Nu kan jeg ikke liiige få fat i nogen der ved det, så tænkte liiige jeg ville spørge jer kloge kvinder...

Er det normalt at få voldsomt hævet ben, ankler og fødder når man kun er 11 uger henne?? har siddet ned hele dagen, på kursus og så et par timer i tog og ligner noget der er løgn...

Liige et andet spørgsmål...

Hvordan føles bækkenbundsløsning, eller starten på det? Har sådan nogen underlige "smerter" ikke i underlivet, men føles som om mine (skamben?) eller hvad det hedder trækker ud til siden... meget underligt...

Jeg tror sagtens at du kan hæve op allerede nu, især fordi du har siddet meget ned i dag. Jeg døjer selv med det, mest når der har været sol og sommer men på trods af at jeg ikke er så hævet lige nu vil jeg hellere have det gode vejr tilbage. Få gang i nogle venepumpeøvelser og hæv din fodende i sengen, det hjælper på problemet.
Hvad angår om du evt har en bækkenbundsløsning kan jeg ikke hjælpe dig, for de problemer har jeg heldigvis ikke.
Knus Lene.

Anmeld

12. juni 2009

H+S Skjolgborg.

.Det lyder som vand i bene.Hved af trykke lidt hårdt ned med din tommefinger og holde trykke ca 5 sek og slippe er der så hvid? hvis ja er det vpga vand i bene.Det have jeg meget med min datter dog fra uge 16 og frem.
Det med dit bække ville jeg nok lig får tjekke hos din læge og ja også bene hvis du syntes det er slemt.
Kunne godt lyde som starte til bækkeløsningen men kan også bare være pga babyen vokser og du udvider dig og det så går derom..
Mvh Henriette 12+.Termin juleaften og venter nr 3.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.