Winter Wonderland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.602 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. december 2012

Anasmor

Bryllupskage i Winter Wonderland tema hvor jeg fik frie hænder til at kombinere jul, bryllup og Winter Wonderland.

Lavede kagen i helt hvid, med snefnug på blomsterpinde i sølv, der vejrede i luften når man satte kagen på bordet. Skiltet er monteret så det også kunne flytte sig, og snefnug og kagen er sprayet med perlemor, og drysset med glimmer, for at indikere nyfalden sne.

Fik den DEJLIGSTE sms af modtageren, som jeg helt sikkert vil elske at lave kage til igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

M (:

Anasmor skriver:

Bryllupskage i Winter Wonderland tema hvor jeg fik frie hænder til at kombinere jul, bryllup og Winter Wonderland.

Lavede kagen i helt hvid, med snefnug på blomsterpinde i sølv, der vejrede i luften når man satte kagen på bordet. Skiltet er monteret så det også kunne flytte sig, og snefnug og kagen er sprayet med perlemor, og drysset med glimmer, for at indikere nyfalden sne.

Fik den DEJLIGSTE sms af modtageren, som jeg helt sikkert vil elske at lave kage til igen

Hvor er den flot!! 

Anmeld

16. december 2012

BigHope13

Super flot kage, kan godt forstå modtager var glad og tilfreds.

Anmeld

16. december 2012

Faith

Virkelig smuk kage!

Anmeld

16. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mums den er flot! Vh stine

Anmeld

16. december 2012

k&k&k&k

Anasmor skriver:

Det var bare den smukkeste kage - Vi kan varmt anbefale denne skønne kagedame! 

Og det er helt sikkert Anasmor der skal lave vores dåbskage til næste år - også selvom vi er flyttet langt væk - den er værd at køre efter! 

Med venlig hilsen

k&k&k

Anmeld

17. december 2012

Ansemusen

Smuk smuk smuk! Wau! Er altid så imponeret og misundelig over dine fine idéer - hvor kommer de dog fra?

Jeg troede ikke du lavede kager på bestilling mere?

Anmeld

18. december 2012

jydeinden

hvor er den bare flot

Anmeld

18. december 2012

MorDk

Den er godt nok flot!!! WOW!!

Anmeld

18. december 2012

B&J

Hold da helt op hvor er den bare super flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.