FamilienStorm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. december 2012

Astrid P

Sker der noget med veerne hos dig, eller er det gået helt i stå igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

FamilenStorm

Astrid P skriver:

Sker der noget med veerne hos dig, eller er det gået helt i stå igen?

Hejsa..

Hvor er du sød at du spørger...

De gik desværre i sig selv igen... Rigtig surt... Har siden haft lidt småveer on/off og uro i kroppen.. Så nu må han godt snart komme ud, for er nu lidt belastende...

Her til morgen og formiddag har jeg haft en del småveer, så for at de snart tager lidt til og at der sker noget..

Hvad med dig? hvordan går det der? Optræk til noget??

Anmeld

17. december 2012

Astrid P

Åhr, øv... Hvor irriterende, især når man lige går og håber!

Jeg har været på sygehuset her til morgen, fik kørt nogle kurver, blev undersøgt og fik lagt en stikpille. Nu skal jeg så tilbage klokken 14.30, med mindre der er kommet gang i sagerne inden da. Der er kommet rimeligt meget smæk på plukveerne, de er begyndt at trække om i lænden og gøre rigtig nas nu, så jeg håber, det er starten på The Real Thing!

for at vi begge føder RIGTIG snart!

KH Astrid

Anmeld

17. december 2012

FamilenStorm

Astrid P skriver:

Åhr, øv... Hvor irriterende, især når man lige går og håber!

Jeg har været på sygehuset her til morgen, fik kørt nogle kurver, blev undersøgt og fik lagt en stikpille. Nu skal jeg så tilbage klokken 14.30, med mindre der er kommet gang i sagerne inden da. Der er kommet rimeligt meget smæk på plukveerne, de er begyndt at trække om i lænden og gøre rigtig nas nu, så jeg håber, det er starten på The Real Thing!

for at vi begge føder RIGTIG snart!

KH Astrid

Ihh krydser fingre for at du er godt i gang med at føde jeres lille bebs :9

Her er der ikke det vilde at mærke, synes ellers jeg gør alt for at prøve at fremprovokere bare lidt... Ih hvor jeg håber der snart kommer lidt gang i det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.