Krussedulle skriver:
Hey guys 
Jeg har lige en bøn!
Er desperat!!
De sidste par uger har min dreng på 22 måneder nægtet at sove om aftenen! 
Lige så snart, (vi har gjort som vi plejer inden sengetid) vi bærer ham ind i seng, begynder han at skrige og græde! 
Og det kan stå på i op til 11/2 time!
Vi har nu efterhånden prøvet ALT! Og jeg syntes at det er så synd for min stakkels lille Storm, hvis han er terroriseret af mareridt hver nat! 
Er der mon nogen som har et godt råd eller lign? 
Er ked, på hans vejne! Han kalder "mor, mor, mor" bare idet han kommer op i sengen..
Hjælp!! 
Vi havde det samme med vores den ældste på 2,5 - til sidst var jeg desperat, han har aldrig været et sovebarn, men det blev betydelig værrer og han blev decideret bange for hans seng, vi prøvede at købe ny seng, rokerer rundt på hans værelse, men intet hjalp
Jeg valgte simpelthen atlave en 3-dobbeltseng inde i vores soveværelse, der blev han puttet og der var ingen problem, han sov inde ved os i en 3 uger, kom tilbage, hvor vi startede på en rutine igenog der er intet nu, han vågner dog stadig et par gange om natten, men ikke pga. mareridt, blot fordi han mener han har sovet nok 
Ved kke om det er en idé, simpelthen at bryde rutinen en kort periode, også fortsætte stille og roligt, det hjalp hvert fald her
Held og lykke
Anmeld