Night terrors?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. december 2012

Krussedulle

Hey guys

Jeg har lige en bøn!

Er desperat!!

De sidste par uger har min dreng på 22 måneder nægtet at sove om aftenen!
Lige så snart, (vi har gjort som vi plejer inden sengetid) vi bærer ham ind i seng, begynder han at skrige og græde!

Og det kan stå på i op til 11/2 time!

Vi har nu efterhånden prøvet ALT! Og jeg syntes at det er så synd for min stakkels lille Storm, hvis han er terroriseret af mareridt hver nat!

Er der mon nogen som har et godt råd eller lign?

Er ked, på hans vejne! Han kalder "mor, mor, mor" bare idet han kommer op i sengen..

Hjælp!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Gittemor09

Krussedulle skriver:

Hey guys

Jeg har lige en bøn!

Er desperat!!

Lige så snart, (vi har gjort som vi plejer inden sengetid) vi bærer ham ind i seng, begynder han at skrige og græde!

Vi har nu efterhånden prøvet ALT! Og jeg syntes at det er så synd for min stakkels lille Storm, hvis han er terroriseret af mareridt hver nat!

Er ked, på hans vejne! Han kalder "mor, mor, mor" bare idet han kommer op i sengen..

Hjælp!!

min datter gjorde det samme...

jeg købte en drømmefanger (selvom jeg ikke tror på det 100%) men hun har ikke haft mareridt lige siden....

Anmeld

15. december 2012

Krussedulle

Gittemor09 skriver:

jeg købte en drømmefanger (selvom jeg ikke tror på det 100%) men hun har ikke haft mareridt lige siden....

Syntes også at det er sådan lidt hokus pokus..

Men er sgu villig til at gøre hvad som helst! Syntes at det er synd for min lille guldklump at han ikke tør lægge sig til at sove,.

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

Krussedulle skriver:

Syntes også at det er sådan lidt hokus pokus..

Men er sgu villig til at gøre hvad som helst! Syntes at det er synd for min lille guldklump at han ikke tør lægge sig til at sove,.

havde det på præcis samme måde da min søster sagde jeg skulle anskaffe sådan en...

men må trække alt tilbage og sige at her virker den... den hænger på væggen ved hendes hoved....

Anmeld

15. december 2012

Krussedulle

Gittemor09 skriver:

havde det på præcis samme måde da min søster sagde jeg skulle anskaffe sådan en...

men må trække alt tilbage og sige at her virker den... den hænger på væggen ved hendes hoved....

Det kunne være at man skulle prøve det?!

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

Krussedulle skriver:

Det kunne være at man skulle prøve det?!

det er ihvertfald forsøget værd

jeg købte bare sådan en til 60 kr. til sofie....

Anmeld

15. december 2012

Hvem?

Krussedulle skriver:

Hey guys

Jeg har lige en bøn!

Er desperat!!

Hjælp!!

Vi havde det samme med vores den ældste på 2,5 - til sidst var jeg desperat, han har aldrig været et sovebarn, men det blev betydelig værrer og han blev decideret bange for hans seng, vi prøvede at købe ny seng, rokerer rundt på hans værelse, men intet hjalp

Jeg valgte simpelthen atlave en 3-dobbeltseng inde i vores soveværelse, der blev han puttet og der var ingen problem, han sov inde ved os i en 3 uger, kom tilbage, hvor vi startede på en rutine igenog der er intet nu, han vågner dog stadig et par gange om natten, men ikke pga. mareridt, blot fordi han mener han har sovet nok

Ved kke om det er en idé, simpelthen at bryde rutinen en kort periode, også fortsætte stille og roligt, det hjalp hvert fald her

Held og lykke

Anmeld

15. december 2012

Krussedulle

Hvem? skriver:

Vi havde det samme med vores den ældste på 2,5 - til sidst var jeg desperat, han har aldrig været et sovebarn, men det blev betydelig værrer og han blev decideret bange for hans seng, vi prøvede at købe ny seng, rokerer rundt på hans værelse, men intet hjalp

Jeg valgte simpelthen atlave en 3-dobbeltseng inde i vores soveværelse, der blev han puttet og der var ingen problem, han sov inde ved os i en 3 uger, kom tilbage, hvor vi startede på en rutine igenog der er intet nu, han vågner dog stadig et par gange om natten, men ikke pga. mareridt, blot fordi han mener han har sovet nok

Ved kke om det er en idé, simpelthen at bryde rutinen en kort periode, også fortsætte stille og roligt, det hjalp hvert fald her

Held og lykke

Tusind tak for dit svar

Ja, jeg er virkelig også desperat!

Storm har ALTID været et sovebarn, og derfor bekymrer det mig faktisk også lidt at han nu pludselig er helt angst for at sove!

Vi kunne måske godt give det et forsøg, prøve at lave "rod" i rutinerne..

Anmeld

15. december 2012

K&S

Gittemor09 skriver:

Hej

Hvor købte du drømmefangeren henne?

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

K&S skriver:

Hej

Hvor købte du drømmefangeren henne?

købte den i en garn/altmulig forretning her hvor jeg bor...

ved at man kan få den på det blå marked i haslev.. .ved selvfølgelig ikke hvor du bor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.