Hvor kan man finde en billig charter ferie for 2 personer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. december 2012

bobbles

ja mig og kæresten skal på en kærligheds ferie næste år regner med i maj-juni men har kigget på spies og startour og synes det billigste jeg kan finde er ca 6000 kr for os begge det burde da være muligt at finde noget billigere, nogen der kender en god hjemmeside med billige priser til ca 2000 kr pr. person? og det er med afrejse fra København

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

bobbles

bobbles skriver:

ja mig og kæresten skal på en kærligheds ferie næste år regner med i maj-juni men har kigget på spies og startour og synes det billigste jeg kan finde er ca 6000 kr for os begge det burde da være muligt at finde noget billigere, nogen der kender en god hjemmeside med billige priser til ca 2000 kr pr. person? og det er med afrejse fra København

17 visninger? slet ingen?

Anmeld

15. december 2012

TR

bobbles skriver:

Desværre kender jeg ingen ,har også selv ledt :/ 

Anmeld

15. december 2012

bobbles

TR skriver:

Desværre kender jeg ingen ,har også selv ledt :/ 

ok kigger videre kan evt kigge på afbudsrejse når vi når nærmere juni

Anmeld

15. december 2012

Karina84

Har du kigget paa fdmtravel.dk, der er mange slags rejser og kan se at der er lidt rabatter paa sommerferie lige nu

Anmeld

15. december 2012

Pige2009

Vent med at bestille til I kommer nærmere datoen og søg på afbudsrejser.dk

Anmeld

15. december 2012

bobbles

Baagøe skriver:

Vent med at bestille til I kommer nærmere datoen og søg på afbudsrejser.dk

okay ville man kunne finde en rejse til ca 2-2500 pr person? vi har fundet en rejse til krakow polen i 4 dage for 4800 for os begge men vi ville jo helst ned til syden

Anmeld

15. december 2012

Pige2009

bobbles skriver:

okay ville man kunne finde en rejse til ca 2-2500 pr person? vi har fundet en rejse til krakow polen i 4 dage for 4800 for os begge men vi ville jo helst ned til syden

Ja, da! Jeg var i Bulgarien med min datter i august sidste år, og der var hun under 2 år - jeg betalte 3500 kr. For os begge en uge med all inklusive, så det er bestemt ikke urealistisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.