om min søster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juni 2009

Elskermiinsøøn!

hej

min søster skal til sådan en tjek her på onsdag den 17/6 ! om hun kan få børn! er så bekymert om hvad de siger! men hvad gør de enlig ved hende! der står i bravet at hun skal afsætte 3 timer! håber nogle har prøvet det og kan svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Elias"s mor:) skriver:

hej

min søster skal til sådan en tjek her på onsdag den 17/6 ! om hun kan få børn! er så bekymert om hvad de siger! men hvad gør de enlig ved hende! der står i bravet at hun skal afsætte 3 timer! håber nogle har prøvet det og kan svare

kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men vil da lige sige pøj pøj med hende! håber alt viser sig at være i orden!

Anmeld

15. juni 2009

Dictes mor

Jeg ved ikke præcis, hvad det er for en test, du mener, når du siger, at hun skal have testet om hun overhovedet kan få børn. Jeg har selv fået konstateret, at jeg aldrig vil kunne få børn naturligt, men måske hvis jeg er heldig via kunstig befrugtning (æg-udtagning). Det var en forfærdelig besked at få, men jeg fik en masse hjælp af min søster og mand, som gjorde det hele lidt lettere at overskue.
Jeg håber og krydser fingre for, at din søster får en positiv besked på onsdag, men hvis nu hun skulle få en trist besked, så er det vigtigt, at du er der for hende, og lytte en masse til hende. Bare være der for hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.