Jeg har forlænget min barsel med 8 uger. Men snakkede så med pladsanvisningen i går ang. vuggestue plads, og udsigterne ser ikke for gode ud lige pt, men det kunne hjælpe, hvis jeg bliver hjemme lidt længere, da der er en vuggestue under ombygning, og en ny vs i den anden ende af byen der gerne skulle være færdig til august ( og som hun selv sagde i tlf, det bliver nok ikke august hvis hun skulle komme med et bud). Nu har jeg snakket med min dejlige mand som bare synes det er i orden at jeg bliver hjemme, og det er jo skønt, hvis det kan lade sig gøre at forlænge barslen endnu, de ringer i eftermiddag fra dagpengekontoret.
Men men men har alligevel lidt pres over hvis jeg skal gå hjemme så længe, for ungerne skal jo også have stimuli udefra. Vil selvfølgelig gerne blive hjemme, for at Mathilde ikke skal skifte fra dp til vs, men puha så er det jo først til nov. jeg skal på arbejde igen +o(
Nå men ville bare høre om der er andre der skal gå hjemme så længe? Og hvordan vil I stimulere barnet via leg osv. har overvejet at tjekke om man kan få lov at hækte sig på legestuen her i området for dagplejen.
Nå var bare lige lidt nysgerrig. Kh Louise
Anmeld