må forlade denne grupper. (beklager den sene tilbagemelding)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. december 2012

AMtrier

Hej Piger !

Jeg håber at i alle sammen har det godt! og nyder jeres dejlige bebser i de voksende maver !

som i måske har gættet, gik min graviditet ikke helt som planlagt.
Min lille dreng, havde ingen kromosom fejl, men han var desværre stadig meget syg han var ikke i stand til at tisse. vi skulle træffe den svære beslutning om, at afslutte graviditeten nu, eller gå tiden ud, og føde en lille dreng som ville dø ved fødslen, eller i bedste fald ligge i dialyse resten af sit liv på grund at svær nedsat nyrefunktion.

vi valgte at afslutte graviditeten i uge 15.

fødslen foregik som en helt almindelig fødsel. ingen specielle detaljer i det. jeg fik veer ca. kl. 10 og fik en epidural blokae kort tid efter. klokken 15:47 kom min lille dreng til verden, efter en times presseveer. han var selvfølgelig meget lille, og derfor ikke svær at få ud.

den. 22. november kl. 15:47 kom lille Sigurd til verden. han døde under de sidste veer. Men hvor var han bare fin ! det er måske svært at sætte sig ind i, uden at have prøvet det. Men for mig, var det min lille søn, om han levede eller ej. vi sad med ham hos os længe. de tændte et lys for ham på sygehuset, og lavede nogle fine fodaftryk til os. derudover fik vi en masse gode billeder og minder med hjem..

på trods af omstændighederne ar det en god oplevelse. vi fik sagt farvel på en god måde, og forstod at det var her hans tid sluttede! bare alt for tidligt!

Han vil blive begravet på et ukendt gravsted ved kirken hvor vi bor. så vi altid kan besøge ham!

tak for denne gang. jeg håber at i alle nyder jeres graviditeter og i kommer til at nyde jeres dejlige babyer når den tid kommer !

mange kram fra Anne-Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Stjerneskud

Hvor er det dog forfærdelig trist at læse. Men det er da dejligt at i har haft en god afslutning med ham.

Held og lykke fremover.

Anmeld

14. december 2012

Musse21

AMtrier skriver:

Hej Piger !

Jeg håber at i alle sammen har det godt! og nyder jeres dejlige bebser i de voksende maver !

Min lille dreng, havde ingen kromosom fejl, men han var desværre stadig meget syg han var ikke i stand til at tisse. vi skulle træffe den svære beslutning om, at afslutte graviditeten nu, eller gå tiden ud, og føde en lille dreng som ville dø ved fødslen, eller i bedste fald ligge i dialyse resten af sit liv på grund at svær nedsat nyrefunktion.

fødslen foregik som en helt almindelig fødsel. ingen specielle detaljer i det. jeg fik veer ca. kl. 10 og fik en epidural blokae kort tid efter. klokken 15:47 kom min lille dreng til verden, efter en times presseveer. han var selvfølgelig meget lille, og derfor ikke svær at få ud.

den. 22. november kl. 15:47 kom lille Sigurd til verden. han døde under de sidste veer. Men hvor var han bare fin ! det er måske svært at sætte sig ind i, uden at have prøvet det. Men for mig, var det min lille søn, om han levede eller ej. vi sad med ham hos os længe. de tændte et lys for ham på sygehuset, og lavede nogle fine fodaftryk til os. derudover fik vi en masse gode billeder og minder med hjem..

på trods af omstændighederne ar det en god oplevelse. vi fik sagt farvel på en god måde, og forstod at det var her hans tid sluttede! bare alt for tidligt!

Han vil blive begravet på et ukendt gravsted ved kirken hvor vi bor. så vi altid kan besøge ham!

tak for denne gang. jeg håber at i alle nyder jeres graviditeter og i kommer til at nyde jeres dejlige babyer når den tid kommer !

Du får lige en kæmpe Det er jeg virkelig ked af på jeres vegne

Men dejligt i fik det afsluttet på en god måde..

Anmeld

15. december 2012

PeruBaby

Hej du...

Hvor er jeg ked af at høre at det ikke lykedes for jer denne gang. Må I få et sundt og raskt barn ved din næste graviditet. Jeg ønsker dig alt godt fremover

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

AMtrier skriver:

Hej Piger !

åh hvor er det dog forfærdeligt! jeg er virkelig ked af det på jeres vegne!!!

Anmeld

17. december 2012

henh01

kæmpe kram herfra. Hvor er det forfærdeligt og alligevel smukt som du beskriver Jeres afsked.

Anmeld

18. december 2012

Miss Kat

Øv et trist indlæg, det er jeg godt nok forfærdeligt ked af at læse...

Jeg ønsker jer al mulig held og lykke, godt at I har hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.