Kort Update fra sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

LMX

Stort tillykke med den bette dreng. Håber du er hurtigt ovenpå igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Nessie

Hvor er han fin

Kæmpe stort tillykke med ham, I nåede endelig i mål, jeg ønsker jer nogle gode barselsdage, og en rigtig glædelig jul med jeres lille guldklump for første gang

Anmeld

17. december 2012

Moma

Miss BananaHammock skriver:

Lige en kort Update - lover billeder og længere beretning når vi kommer hjem. :0) tusind tak for alle jeres tanker. Det er fantastisk at så mange man et eller andet sted ikke rigtig kender, deler mere omsorg og kærlighed end de venner man har IRL.

Update: kl 8.36 fredag d. 14/12 - 2012 blev vi forældre til den lækreste lille dreng. 3465g og 53cm. Vågen, charmerende, skøn!! Store fine øjne, masser af mørk hår og den sødeste lille næse. Sutter på livet løs og er bare super nem.
Jeg har det udemærket. Har en del smerter men var også allerede op og gå efter 4 timer. Er stædig og ville selv kunne gå på wc. Ikke mere kateder til mig :0)

Vi er så lykkelige. Total forelsket i vores lille guldklump.

Ej stort tillykke med jeres skønne dreng!

Anmeld

1. januar 2013

Babydrøm

Miss BananaHammock skriver:

Lige en kort Update - lover billeder og længere beretning når vi kommer hjem. :0) tusind tak for alle jeres tanker. Det er fantastisk at så mange man et eller andet sted ikke rigtig kender, deler mere omsorg og kærlighed end de venner man har IRL.

Update: kl 8.36 fredag d. 14/12 - 2012 blev vi forældre til den lækreste lille dreng. 3465g og 53cm. Vågen, charmerende, skøn!! Store fine øjne, masser af mørk hår og den sødeste lille næse. Sutter på livet løs og er bare super nem.
Jeg har det udemærket. Har en del smerter men var også allerede op og gå efter 4 timer. Er stædig og ville selv kunne gå på wc. Ikke mere kateder til mig :0)

Vi er så lykkelige. Total forelsket i vores lille guldklump.

Tillykke med ham  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.