Har brug for nogle råd. Jeg er sygemeldt fra mit studie med stress. Det var svær at tage beslutningen, men også nødvendig. Havde presset mig selv så længe, at jeg brød sammen og græd i timevis. Forinden havde jeg ikke sovet ordentligt om natten i 4 måneder. Vågnede mange gange om natten, badet i sved og hvor tankerne efterfølgende kørte rundt i mit hoved. Om dagen havde jeg mega høj puls og kunne konstant mærke mit hjerte hamre i brystkassen. Frøs hele tiden og alligevel svedte jeg voldsom! Jeg var langt ude til sidst.
Problemet er bare, at jeg nu er vildt ked af det. Ved ikke om det er en reaktion på, det pres min krop har været igennem. Kan sidde i sofaen og pludselig begynde at græde. Jeg er enormt følsom og kan græde over det mindste i f.eks. fjernsynet. Det har jeg aldrig gjort før. Var ude at handle den anden dag med min kæreste, fordi han synes jeg trængte til at komme lidt ud, men efter 10 minutter ville jeg hjem. Blev ked af det. Kunne ikke rumme nogen mennesker.. så vi kørte hjem..
Jeg vågner hver nat pga mareridt og puden er våd, fordi jeg har grædt i søvne. Har nogen af jer prøvet noget lignende? Hvordan kom i ovenpå igen? Har også dårlig samvittighed hele tiden og føler mig som en fiasko...
Anmeld