fifty shades

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.147 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. december 2012

An&Jo

Jeg havde egentlig sagt jeg ikke ville læse dem, for sådan noget pladderromantik og sengekantsfilm på bog havde jeg ikke lyst til, og det er slet ikke min genre, men så sad jeg og kedede mig en aften, og hentede derfor den første af bøgerne på iPad'en, og det tog mig 2 dage at læse den da jeg først kom igang, og jeg blev overrasket over hvor fanget jeg blev af den, jeg blev færdig med den i forgårs, og havde svoret jeg ikke ville hente den næste bog før om minimum en uge..

Igår sad jeg så alene hjemme og Elias sov, så fristelsen blev for stor, jeg blev ved at tænke på hvordan den næste bog var og den blev hentet ned, og ja så gik jeg jo igang..

Jeg er totalt afhængig af den.. Hvordan en bog kan have den effekt i den genre forstår jeg virkelig ikke, men synes faktisk de er overraskende gode.. :O

Andre der er blevet lidt overrasket over bøgernes effekt på jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

minbaby

Jeg er ikke typen der læser ret meget, men da jeg skulle en uge på ferie lånte jeg bog 1 af en veninde, for så kunne jeg da snuse til den hvis jeg fik lyst.

Det skulle jeg aldrig ha gjort, for blev helt oplugt i den og sad på 3 dagen af vores ferie med en færdig læst bog og var helt desperat over jeg ikke havde bog 2.

Så en sms blev sendt hjem til noget familie at de skulle købe bog 2 så den lå klar når jeg kom hjem.

10 dage efter hjemkomsten fra ferien var bog 2 og 3 læst.

Forstår heller ikke at den type bog kunne indfange mig på den måde. Men ikke desto mindre var det hvad den gjorde.

Anmeld

14. december 2012

An&Jo

minbaby skriver:

Jeg er ikke typen der læser ret meget, men da jeg skulle en uge på ferie lånte jeg bog 1 af en veninde, for så kunne jeg da snuse til den hvis jeg fik lyst.

Det skulle jeg aldrig ha gjort, for blev helt oplugt i den og sad på 3 dagen af vores ferie med en færdig læst bog og var helt desperat over jeg ikke havde bog 2.

Så en sms blev sendt hjem til noget familie at de skulle købe bog 2 så den lå klar når jeg kom hjem.

10 dage efter hjemkomsten fra ferien var bog 2 og 3 læst.

Forstår heller ikke at den type bog kunne indfange mig på den måde. Men ikke desto mindre var det hvad den gjorde.

præcis, jeg er også blevet totalt fanget, og det havde jeg jo slet ikke regnet med..

Jeg læser normalt meget, men slet ikke i den genre, så derfor bliver jeg jo lidt overrasket over hvilket effekt de bøger har.. Jeg glemmer alt andet omkring mig, og læser bare på livet løs..

Anmeld

14. december 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

Jeg havde egentlig sagt jeg ikke ville læse dem, for sådan noget pladderromantik og sengekantsfilm på bog havde jeg ikke lyst til, og det er slet ikke min genre, men så sad jeg og kedede mig en aften, og hentede derfor den første af bøgerne på iPad'en, og det tog mig 2 dage at læse den da jeg først kom igang, og jeg blev overrasket over hvor fanget jeg blev af den, jeg blev færdig med den i forgårs, og havde svoret jeg ikke ville hente den næste bog før om minimum en uge..

Igår sad jeg så alene hjemme og Elias sov, så fristelsen blev for stor, jeg blev ved at tænke på hvordan den næste bog var og den blev hentet ned, og ja så gik jeg jo igang..

Jeg er totalt afhængig af den.. Hvordan en bog kan have den effekt i den genre forstår jeg virkelig ikke, men synes faktisk de er overraskende gode.. :O

Er den god ?
Har nemlig overvejet at købe den

Anmeld

14. december 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Er den god ?
Har nemlig overvejet at købe den

jeg synes den er rigtig god..

Lad mig sige det sådan her, jeg er aldrig blevet fanget så meget af en bog før at jeg har kunnet læse den færdig på 2 dage.. Der er trods alt næsten 800sider når man henter den ned på iPad'en

Anmeld

18. december 2012

Stumpen

An&Jo skriver:

Hentede du den gratis ned? Hvor? 

Anmeld

18. december 2012

An&Jo

Stumpen skriver:

Hentede du den gratis ned? Hvor? 

Nej desværre ikke gratis, det tror jeg ikke man kan endnu..

Har givet 99kr pr bog og er nu igang med den tredje og sidste

Anmeld

18. december 2012

Stumpen

An&Jo skriver:

Nej desværre ikke gratis, det tror jeg ikke man kan endnu..

Har givet 99kr pr bog og er nu igang med den tredje og sidste

Ok.. Har nemlig kigget efter den gratis via biblioteket, men har ikke kunnet finde den... Så hvis nu du havde.......

Anmeld

18. december 2012

An&Jo

Stumpen skriver:

Ok.. Har nemlig kigget efter den gratis via biblioteket, men har ikke kunnet finde den... Så hvis nu du havde.......

Nej desværre..

Bliver nok også lidt ked af det hvis det lykkedes nogen at finde dem gratis når jeg lige har brugt 300kr på dem..

Anmeld

18. december 2012

LR85

Jeg ved ikke om det er mig der er helt gal på den, men jeg stod HELT af, da den begyndte a handle om 'Christians' mål, love, betingelser, underskrivelser, magt og S/M. (undskyld til dem der ikke har læst den)

bliver det 'normalt' senere i bogen eller er det bare mig der er helt frastødt af det? Har slet ikke åbndt bogen siden jeg kom dertil. Blev faktisk ret skuffet, og har ikke synderligt lyst til at åbne den igen. 

Sig det blir anderledes/bedre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.