så kom lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. december 2012

frk andreasen

I går d 12/12/12 kom vores dejlige lille pige til verden 2 dage før termin. Vandet gik kl 16.10 og kl 18.09 så lille Freja dagens lys
En meget hurtig fødsel. Fødte alene da kæresten ik nåede at komme han var hos vores andre børn og ventede på pasningen.. åbnede mig 8cm på meget få veer ..4 min presse veer 2 pres
Hun vejer 3328g og er 50cm
Knus Tanja
En meget stolt og træt mor til nu 3 smukke børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Astrid P

Wooooow, I er jo simpelthen nogle lyn-fødere allesammen! Hvor er det skønt, og stort tillykke med hende. Dog lidt synd for din mand, at han gik glip af oplevelsen...

Anmeld

14. december 2012

Camilla30

Årrrrh STORT tillykke med lillesøster og respekt for den seje mor Ønsker alt det bedste for jer og den lille ny. Hilsen Camilla.

Anmeld

14. december 2012

frk andreasen

Astrid P skriver:

Wooooow, I er jo simpelthen nogle lyn-fødere allesammen! Hvor er det skønt, og stort tillykke med hende. Dog lidt synd for din mand, at han gik glip af oplevelsen...

Tak for det ik skal være løgn så nåede han heller ik at komme med til vores søns fødsel som tog 3 timer lige da min svigermor kom op af vejen for at passe vores første. der ringede jeg og havde født men der var min veninde og mor med..den fødsel tog 3 timer. Første gang var han med den tog 4 timer. Såå uanset hvor meget vi har gjort det i o tid så var det før sent alligevel.

Anmeld

14. december 2012

frk andreasen

Camilla30 skriver:

Årrrrh STORT tillykke med lillesøster og respekt for den seje mor Ønsker alt det bedste for jer og den lille ny. Hilsen Camilla.

Mange tak men kan ik anbefale at føde alene. Manglede en hånd til at klemme og oplevelsen at dele med. Men havde den skønneste jdm man kun tænke sig så det er okay

Anmeld

16. december 2012

Miss BananaHammock

frk andreasen skriver:

I går d 12/12/12 kom vores dejlige lille pige til verden 2 dage før termin. Vandet gik kl 16.10 og kl 18.09 så lille Freja dagens lys
En meget hurtig fødsel. Fødte alene da kæresten ik nåede at komme han var hos vores andre børn og ventede på pasningen.. åbnede mig 8cm på meget få veer ..4 min presse veer 2 pres
Knus Tanja

Stort tillykke søde. Det var godt det ikke var den første, nu manden ikke nåede med - men er ikke i tvivl om at du klarede det i stiv arm! Og skønt at du havde en god JM.

Anmeld

17. december 2012

FamilenStorm

frk andreasen skriver:

Knus Tanja

Stort tillykke med lillesøster... Og sikke da en hurtig fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.