Fars fødselsdepresion?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. december 2012

Aagaard

Hej alle sammen!
Jeg vil enormt gerne høre hvis nogle af jer ved noget om mænd og fødselsdepresion.
Min kæreste er gået hen og fået en depression, den har været under vejs længe uden at nogen af os har set den snige sig ind på ham. Nu er vores datter 14½ mdr gammel og min kæreste og hendes far har efterhånden lige mange gode og dårlige dage og kan efterhånden hjælpe en smule til igen.
Han er i samtale terapi hos en psykolog, og har været det i en 3 ugers tid - og det har virkelig kunnet mærkes.

Er der ikke nogen af jer kvinder, som har lyst og overskud til at fortælle lidt om hvordan i oplevede jeres mands depression. Hvordan kendes en fødselsdepression fra en alm. depression?

Mvh Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Aagaard

Der er overhovedet ingen, der har oplevet en mand eller kæreste få fødselsdepresion?

Anmeld

13. december 2012

serinasmor

Hej alle sammen!
Jeg vil enormt gerne høre hvis nogle af jer ved noget om mænd og fødselsdepresion.
Min kæreste er gået hen og fået en depression, den har været under vejs længe uden at nogen af os har set den snige sig ind på ham. Nu er vores datter 14½ mdr gammel og min kæreste og hendes far har efterhånden lige mange gode og dårlige dage og kan efterhånden hjælpe en smule til igen.
Han er i samtale terapi hos en psykolog, og har været det i en 3 ugers tid - og det har virkelig kunnet mærkes.

Er der ikke nogen af jer kvinder, som har lyst og overskud til at fortælle lidt om hvordan i oplevede jeres mands depression. Hvordan kendes en fødselsdepression fra en alm. depression?

Mvh Line

Det var ikke manden der gik ned med flaget her i huset ... 

men jeg følger en blog skrevet af en sej kvinde, hun har skrevet om det her   del 16 (fik ikke lavet direkte link)

Anmeld

13. december 2012

lisbethita

Aagaard skriver:

Hej alle sammen!

Mvh Line

Hejsa,

Jeg kender desværre ingen mænd, der har oplevet det. Kun kvinder... Så jeg er en ringe hjælp. Men forestiller mig, at det må være sindsygt hårdt.

Krammer

Anmeld

13. december 2012

Lady Marion <3

Min fætter fik en ved første barn , snakkede ikke så meget med ham om det men han forklarede at det var fordi han pludselig blev bange for om han kunne leve op til den nye rolle som far , om han kunne passe ordentligt på sit barn og tage vare på familien , så kunne han slet ikke bære tanken om hvis der skulle ske deres barn noget ondt .. Ved ikke hvor langt tid der gik før han var ok igen , han fik også nogle samtaler hos en psykolog .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.