Hejsa ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.168 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. juni 2009

Betina88

Jeg er ny herinde .. Jeg har oprettet mig i går , for at tjekke denne her hjemmeside ud ..

Jeg vil bare høre om der er nogle friske unge mennesker der har lyst til at skrive samme med mig ..?

Bare skriv , hvis I vil vide mere om mig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

CarinaSB

Hejsa

Velkommen til siden ..  Du skal nok få det sjovt herinde ..
Og man kan læse en masse spændende

Men du kan altid skrive til mig hvis du skulle få lyst .. så lige du var på alder med mig..

Knus Carina

Anmeld

11. juni 2009

Sweet1978

Vil da godt lige sige hej og velkommen selv om jeg ikke hører til i denne geografiske gruppe. Bor selv i Randers. Det er en super god side, det tror jeg du vil opdage....

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

Velkommen til...

Anmeld

11. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Je vil da også byde dig hjerteligt velkommen!
Jeg bor selv lidt udenfor Silkeborg, men er opvokset i nordsjælland hvor min familie stadig bor... Jeg er stort set altid til at træffe herinde, og du skal være mere end velkommen til at skrive!
Håber du bliver rigtig glad for at være her
Knus Caroline, 23 år og endnu ikke gravid

Anmeld

11. juni 2009

Fam. Madsen

hej.

jeg v il da også lige sige hej og velkommen til dig.

håber du bliver glad for og være her inde det er en suoer site med masse af søde mennesker..

selvom jeg ikke er fra sjælland er du da velkommen til og skrive til mig..

hilsen sandra

Anmeld

11. juni 2009

Betina88

Hej alle sammen ..

Tusind tak for den dejlige velkomst .. Jeg håber jeg får brug for at snakke med nogen der ved lidt mere om graviditet end jeg gør ..

Der er to beskeder som drillede mig , så dem skal I bare ignorere .. Jeg aner ikke , hvordan man sletter dem , så jeg har anmeldt dem ..

CarinaSD : Jo tak .. Det håber jeg at jeg gør ..

Jeg vil gerne skrive sammen med dig .. Det er skønt at skrive sammen med nogen på sin egen alder ..

Caroline86 : Jo tak .. Det er jeg meget glad for at høre at jeg kan ..

Det snyd at I over i Jylland får mere regn og torden end vi gør her på Sydsjælland .. 

Anmeld

11. juni 2009

Moderator

Betinsen skriver:

Hej alle sammen ..

Tusind tak for den dejlige velkomst .. Jeg håber jeg får brug for at snakke med nogen der ved lidt mere om graviditet end jeg gør ..

Der er to beskeder som drillede mig , så dem skal I bare ignorere .. Jeg aner ikke , hvordan man sletter dem , så jeg har anmeldt dem ..

CarinaSD : Jo tak .. Det håber jeg at jeg gør ..

Jeg vil gerne skrive sammen med dig .. Det er skønt at skrive sammen med nogen på sin egen alder ..

Caroline86 : Jo tak .. Det er jeg meget glad for at høre at jeg kan ..

Det snyd at I over i Jylland får mere regn og torden end vi gør her på Sydsjælland .. 

hehe, snyd ligefrem?
Du må sgu gerne få al vores torden og regn hvis det står til mig
Jeg håber også at du kan gøre gavn af alle de dejlige kvinder der er herinde, det er næsten som at få en ekstra familie
knus

Anmeld

11. juni 2009

Betina88

Det kunne være dejligt .. For vi mangler regn og torden .. Så skal jeg ikke sidde og koge i lejligheden ..

Det håber jeg at jeg gør .. Det er bedre at skrive med folk herinde end det er at snakke med en lille flok mødregruppe ..

Anmeld

11. juni 2009

Moderator

Betinsen skriver:

Det kunne være dejligt .. For vi mangler regn og torden .. Så skal jeg ikke sidde og koge i lejligheden ..

Det håber jeg at jeg gør .. Det er bedre at skrive med folk herinde end det er at snakke med en lille flok mødregruppe ..

jeg kan sgu godt undvære det her vejr.. Jeg vil gerne have sommer og sol!

Man finder meget hurtigt ud af herinde, hvem man er enig med og hvem man ikke er enig med.. - vi har nogle rigtig gode debatter herinde engang imellem, pga. folks forskelligheder.. spændende spændende (hvis man er til den slags)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.