Babys hule nu med billeder :D 14 +4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

Mink

FrkZier skriver:

ih en lille fin babybule

inden længe er den kææmpe

Tusind tak og ja jeg kan slet ikke vente på at den bliver kææææmpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

M (:

Akmese skriver:

Synes der er sket rigtig meget   og ih navlen er allerede begyndt at titte lidt udad   179 dage tilbage ! Kooooom nuuuuu ... 

Hold da op! Ja, der er da sket en masse siden de første mavebilleder - hvor er det en fin babybule

Anmeld

17. december 2012

Mink

M (: skriver:

Hold da op! Ja, der er da sket en masse siden de første mavebilleder - hvor er det en fin babybule

Tak skal du ha hvordan går det hos jer ? 

Anmeld

18. december 2012

Camilla..

Akmese skriver:

Synes der er sket rigtig meget   og ih navlen er allerede begyndt at titte lidt udad   179 dage tilbage ! Kooooom nuuuuu ... 

Fin lille babyhule

Anmeld

18. december 2012

M (:

Akmese skriver:

Tak skal du ha hvordan går det hos jer ? 

Her går det stille og roligt - der er ikke megen tid til babytanker, da både Andreas og jeg skriver eksamensopgaver, så det går tiden og snakken med.. Men maven er (langt om længe) begyndt at vokse, og jeg skal til 2. lægebesøg imorgen.. Så må vi håbe han er tilfreds med mig

Anmeld

18. december 2012

Mink

Camilla.. skriver:

Fin lille babyhule

Tak skal du ha <3 

Anmeld

18. december 2012

Mink

Her går det stille og roligt - der er ikke megen tid til babytanker, da både Andreas og jeg skriver eksamensopgaver, så det går tiden og snakken med.. Men maven er (langt om længe) begyndt at vokse, og jeg skal til 2. lægebesøg imorgen.. Så må vi håbe han er tilfreds med mig

Super dejlig at det går godt ! Og er helt sikker på at lægen er helt tilfreds med dig i morgen ! Hvor er det spændende med eksamen så er i jo snart færdige og så kan i jo rigtig nyde jeres lille fisk i det nye år !! 

Anmeld

18. december 2012

M (:

Akmese skriver:

Super dejlig at det går godt ! Og er helt sikker på at lægen er helt tilfreds med dig i morgen ! Hvor er det spændende med eksamen så er i jo snart færdige og så kan i jo rigtig nyde jeres lille fisk i det nye år !! 

Har i hvert fald målt mit blodtryk til morgen, og der er INTET at komme efter!

Ja, det bliver SÅ dejligt, at kunne nyde barslen 100% uden at skulle tænke på studie og lektier..

Anmeld

18. december 2012

Mink

Har i hvert fald målt mit blodtryk til morgen, og der er INTET at komme efter!

Ja, det bliver SÅ dejligt, at kunne nyde barslen 100% uden at skulle tænke på studie og lektier..

Flot ! Ja det bliver da virkelig skønt for jer, men samtidig kan jeg også godt selv føle at det til tider er dejligt at ha noget andet end kun baby at tænke på for så føles tiden bare endnu længere .. og man må vel sige i har lidt travlt nu med lektierne ??  

Anmeld

18. december 2012

M (:

Akmese skriver:

Flot ! Ja det bliver da virkelig skønt for jer, men samtidig kan jeg også godt selv føle at det til tider er dejligt at ha noget andet end kun baby at tænke på for så føles tiden bare endnu længere .. og man må vel sige i har lidt travlt nu med lektierne ??  

Ja, lige nu kan man roligt sige at al min energi går til BA-opgaven - men glæder mig til at få mit liv tilbage efter d. 25/1..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.