Er sååååå træt ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. december 2012

Meandu

Hej Piger.

Håber viiireklig at i kan hjælpe mig. Jeg har en søn på 6 mdr, som vågner hver 30 min hver nat. Han skriger når han vågner, han kan kun trøstes ved at vi tager ham op og vugger ham. Det har stået på siden han var 3 mdr. Om dagen er der ikke noget. Han sover kun 30 min ad gangen, og så er han glad og veltilpas. Vi har været ved lægen og ørelægen, alt ser fint ud. Han spiser fint om dagen, og får en flaske om natten. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Er så træt hele tiden. Håber at i har nogle gode råd, så vi kan komme videre.

Hilsen LaBen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

falder han til ro hvis i lægger ham i jeres seng, evt. hud mod hud?

Anmeld

13. december 2012

Dorthe1986

LaBen skriver:

Hej Piger.

Håber viiireklig at i kan hjælpe mig. Jeg har en søn på 6 mdr, som vågner hver 30 min hver nat. Han skriger når han vågner, han kan kun trøstes ved at vi tager ham op og vugger ham. Det har stået på siden han var 3 mdr. Om dagen er der ikke noget. Han sover kun 30 min ad gangen, og så er han glad og veltilpas. Vi har været ved lægen og ørelægen, alt ser fint ud. Han spiser fint om dagen, og får en flaske om natten. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Er så træt hele tiden. Håber at i har nogle gode råd, så vi kan komme videre.

Hilsen LaBen.

Hvad med at tage ham ind i jeres seng?

Anmeld

13. december 2012

Meandu

Vi putter ham altid i hans egen seng. Ved 01 tager jeg ham over til mig. Så "sover" han videre i vores seng. Det hjælper ikke... desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.