Husk!!! Til jer med sulån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. december 2012

twinny

Husk I skal ind og godkende låneplan for 2013.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

An&Jo

det er rigtigt..

Tak for påmindelsen..

Anmeld

13. december 2012

Gardenia

twinny skriver:

TAK!

Det havde jeg totalt glemt og vi har lige fået udleveret bogliste man skulle tro var en dårlig joke.. 3200 bobs på bøger - tror de jeg er klog og har opfundet pengetræ? Og! Havde jeg det, tror de så selv jeg havde siddet på uni og opført mig pænt? Nej vel?!

Men du er sød  

Anmeld

13. december 2012

Mette.

Gardenia skriver:

TAK!

Det havde jeg totalt glemt og vi har lige fået udleveret bogliste man skulle tro var en dårlig joke.. 3200 bobs på bøger - tror de jeg er klog og har opfundet pengetræ? Og! Havde jeg det, tror de så selv jeg havde siddet på uni og opført mig pænt? Nej vel?!

Men du er sød  

Pyha hvor jeg kender det der med dårlige jokes og dyre bøger. 

Vi har bogudgifter for 4500 på hvert kandidatsemester. Ikke ligefrem studievenlige priser..

Anmeld

13. december 2012

Gardenia

Mette. skriver:

Pyha hvor jeg kender det der med dårlige jokes og dyre bøger. 

Vi har bogudgifter for 4500 på hvert kandidatsemester. Ikke ligefrem studievenlige priser..

Plus .. 75% af mine bøger er udgivet af mit universitets eget forlag...

Kunen blive ved i en uendelighed hvor meget det føles som om de modarbejder især os der har børn.

Boglister der dukker op 1 månede før vi skal bruge dem. Eksamener der skal afholdes om aftenen - pga forelæsninger der så aflyses, pga eksamen. Det der ligger i weekenderne.... Puha...

Jeg har regnet dem ud, det kan du tro, men mig får de ikke ned med nakken

Anmeld

13. december 2012

aarhusmor

twinny skriver:

Anmeld

13. december 2012

Mette.

Gardenia skriver:

Plus .. 75% af mine bøger er udgivet af mit universitets eget forlag...

Kunen blive ved i en uendelighed hvor meget det føles som om de modarbejder især os der har børn.

Boglister der dukker op 1 månede før vi skal bruge dem. Eksamener der skal afholdes om aftenen - pga forelæsninger der så aflyses, pga eksamen. Det der ligger i weekenderne.... Puha...

Jeg har regnet dem ud, det kan du tro, men mig får de ikke ned med nakken

Ja, sådan er det også for os.

Jeg har sparet op og flere måneder nu, for jeg vidste efterhånden hvad de kunne finde på. De er ikke altid helt søde på de universiteter - og aflyste timer er også et kendt fænomen på Århus universitet.

Anmeld

13. december 2012

Gardenia

Mette. skriver:

Ja, sådan er det også for os.

Jeg har sparet op og flere måneder nu, for jeg vidste efterhånden hvad de kunne finde på. De er ikke altid helt søde på de universiteter - og aflyste timer er også et kendt fænomen på Århus universitet.

Hahahahahahahahahahaha.. Jeg har haft minimum 3 aflyste ting hver eneste uge siden jeg startede i september. Der har været de ting de "glemte" at oplyse os om, vigtige informationer som hvornår den skriftelige eksamen skulle begynde osv.. Svaret var at "det tog de til efterretning til fremtidige studerende"..

Og vi taler højere læreanstalt her der forventer 100% engagement fra deres slaver...

Nå  nu hamstrer vi vist Twinnys tråd (Undskyld)

Men lækkert at jeg ikke er den eneste med de her problemer - og opsparing til næste runde begynder ... NU

Anmeld

13. december 2012

twinny

Så lidt tøser. I bruger bare tråden til at brokke jer og de helt hul i hoved priser for bøger.

Anmeld

13. december 2012

IngenKoPåIsen

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.