sex med x

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. december 2012

Anonym trådstarter

når en x vil have sex, er det så bare sex eller vil der atomatisk være følelser i det..

hvad har i oplevet ved det?
hvad er jeres mening om det?
råd?
Fandt i sammen igen?

Med venlig hilsen
Mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

B&J

Hvis det bare er sex skal der jo ikke ligges følelser i det

og HUSK det kan være han bare vil have sex mens du bliver forelsket igen ....

HUSK hvorfor du gik fra ham

mit råd er lad vær..... så kan du vel finde et andet engangs knald hvis det er...

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

Hvis det bare er sex skal der jo ikke ligges følelser i det

og HUSK det kan være han bare vil have sex mens du bliver forelsket igen ....

HUSK hvorfor du gik fra ham

mit råd er lad vær..... så kan du vel finde et andet engangs knald hvis det er...

kan det ikke os være omvendt at han får føelser igen eller kan mænd godt adskille det bedre fra hinanden end kvinder kan

Anmeld

13. december 2012

B&J

Anonym skriver:

kan det ikke os være omvendt at han får føelser igen eller kan mænd godt adskille det bedre fra hinanden end kvinder kan

jeg har den opfattelse at mænd er mere til knald også er det det, men hvis i skal få 100% tinge på banen inden om det bare er et knald eller...

men igen mit råd er stadig heller en ny så...

Anmeld

13. december 2012

baby012

Hvis det bare er sex, så er det bare det det er... 

Mænd er rigtig gode til at adskille det, og det er vi kvinder desværre ikke altid, især ikke når der har/er følelser i det fra vores side.. 

Mit råd: efter egne erfaringer, LAD VÆRE ! 

Så hellere finde en ny 

Anmeld

13. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

når en x vil have sex, er det så bare sex eller vil der atomatisk være følelser i det..

råd?
Fandt i sammen igen?

Med venlig hilsen
Mig.

jeg har aldrig kunne have sex med en x uden der kom følelser indblandet i det igen

Anmeld

13. december 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

råd?
Fandt i sammen igen?

Med venlig hilsen
Mig.

Hvis x'en har sagt at det bare er sex, så skal man ikke ligge mere i det. Det kan selvfølgelig godt være det ikke passer hvad han siger, men hellere være sikker end sidde og græde senere.

I mine unge dage da havde jeg en såkaldt bolleven, vi havde aldrig snakket om at være andet så jeg gik automatisk ud fra at det bare var sex - vi brugte ikke tid sammen, vi smsede ikke osv. Da jeg så fandt en kæreste så blev han sur og jaloux fordi at han åbenbart havde følelser for mig.

Altid være enig om tingene og snak om det. Hellere sig nej til noget man ikke kan styre end at sige ja i håb om mere 

Anmeld

13. december 2012

Mor1012

Anonym skriver:

råd?
Fandt i sammen igen?

Med venlig hilsen
Mig.

jeg har været igennem det... sex med en x... og det endte med jeg gik i håbet og blev ked IGEN til sidst

sygt man kan ligge krop til for at bevare håbet men var virkelig os forelsket i manden.......drengen

hvis du gerne vil finde sammen igen, skal du Ikke bare ha sex med din x , for hvis han ikke vil det samme, ender du i at blive super såret...

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.