Glædelig jul fra bjørnebanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.913 visninger
13 svar
1 synes godt om
12. december 2012

Rebecca55

Vi vil bare ønske alle en rigtig glædelig jul... Her hjemme glæder vi alle os som små børn til juleaften, det bliver så hyggeligt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Nettemor

Glædelig jul

For pokker hvor er de blevet store! Der skal nok blive gang i den hjemme ved jer juleaften

Anmeld

12. december 2012

banana3

Rebecca55 skriver:

Vi vil bare ønske alle en rigtig glædelig jul... Her hjemme glæder vi alle os som små børn til juleaften, det bliver så hyggeligt.

Nååårh

Rigtig god jul til jer også

Anmeld

12. december 2012

Rebecca55

Nettemor skriver:

Glædelig jul

For pokker hvor er de blevet store! Der skal nok blive gang i den hjemme ved jer juleaften

He he ja, vi ved ikke lige helt hvad vi gør med juletræet... Men vi skal have et, så må jeg se om jeg kan finde nogle plastik kugler i stedet for glas. For de skal nok både pløndre træet for pynt og forsøge at klatre op i det...

Anmeld

12. december 2012

K&S

Rebecca55 skriver:

Årh, hvor er de blevet store  FANTASTISK billede

Også en rigtig glædelig jul til jer alle sammen

Anmeld

12. december 2012

Moma

Rebecca55 skriver:

Glædelig jul til jer også! Sikke et fint billede af børnene!

Anmeld

12. december 2012

Dorthe1986

Rebecca55 skriver:

He he ja, vi ved ikke lige helt hvad vi gør med juletræet... Men vi skal have et, så må jeg se om jeg kan finde nogle plastik kugler i stedet for glas. For de skal nok både pløndre træet for pynt og forsøge at klatre op i det...

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men IKEA har fine kugler i plastik, til næsten ingen penge

Bare lige et tip. Og hvor ser de dejlige ud

Anmeld

13. december 2012

Rebecca55

Dorthe1986 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men IKEA har fine kugler i plastik, til næsten ingen penge

Bare lige et tip. Og hvor ser de dejlige ud

Super, skal i IKEA på lørdag, så må jeg lige se efter dem der.

Anmeld

13. december 2012

Carina:-)

Skønne rollinger 

Anmeld

13. december 2012

Moar2011

Rebecca55 skriver:

woow hvor er de blevet store

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.