Taber mig bare ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. december 2012

SaNiNa

Nu har jeg de sidste 4-6 uger ikke tabt så meget som 1 gram.

Jeg løber hverdag/hver anden dag ca 30 min, går over og henter børnene om eftermiddagen ca 1,5km hver vej

Vi spiser sund og varierede...

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gør for der sker noget mere regner med at i næste uge jeg begynder at løbe 40 min i stedet for 30 min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

twinny

hvor er det øv. Ingen gode råd desværre.

Men tænker fedtet forsvinder og du opbygger muskler

Muskler vejer mere end fedt.

Så det kan være derfor.

Anmeld

12. december 2012

Ka+Ma=Be

Hvor meget vejer du og hvor høj er du? Spørgsmåler er om du overhovedet har brug for at tabe dig? Og som Sabrina skriver, så vejer muskler mere end fedt.

Det kan nogengange være nemmere at måle sig end at veje sig, der kan man bedre se resultaterne.

Anmeld

13. december 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Hvor meget vejer du og hvor høj er du? Spørgsmåler er om du overhovedet har brug for at tabe dig? Og som Sabrina skriver, så vejer muskler mere end fedt.

Det kan nogengange være nemmere at måle sig end at veje sig, der kan man bedre se resultaterne.

Vejer stadig 15kg for meget i forhold til min normal vægt så har masser at kunne tabe.

og selvfølgelig kommer der mere muskelmasse men, vil bare taber mig og der er heller ikke sket en dyt på målebåndet desværre.

Så det eneste jeg kan se jeg kan gøre er at sætter niveauet op...

Synes bare det er så snyd når jeg virkelig kæmper for det

Anmeld

13. december 2012

SaNiNa

twinny skriver:

hvor er det øv. Ingen gode råd desværre.

Men tænker fedtet forsvinder og du opbygger muskler

Muskler vejer mere end fedt.

Så det kan være derfor.

Det kunne godt være en forklaring, men har bare 15kg endnu til min normalt vægt, og der sker heller ikke noget som helst på målebåndet.

så aner ikke hvad der sker... Vil bare så gerne af med de sidste kg men har da tabt 10kg siden sommer nu

Anmeld

13. december 2012

RiUL

Måske noget styrketræning oveni motionen ville virke? Det synes jeg har hørt skulle gøre lidt mere

Anmeld

15. december 2012

SaNiNa

RiUL skriver:

Måske noget styrketræning oveni motionen ville virke? Det synes jeg har hørt skulle gøre lidt mere

Ja måske, har bare ikke mulighed for at komme i et center for at trænse når jeg har to unger alene hele ugen. så er løbebåndet en god opfindelse og i sær i det her vejr savner jeg ikke at løbe på vejene

Anmeld

16. december 2012

RiUL

SaNiNa skriver:

Ja måske, har bare ikke mulighed for at komme i et center for at trænse når jeg har to unger alene hele ugen. så er løbebåndet en god opfindelse og i sær i det her vejr savner jeg ikke at løbe på vejene

Men måske du kan finde nogle gulv øvelser, mavebøjninger, squad osv. på youtube, så behøver du ikke tage i center, men kan klare det i stuen når ungerne sover  

Anmeld

17. december 2012

SaNiNa

RiUL skriver:

Men måske du kan finde nogle gulv øvelser, mavebøjninger, squad osv. på youtube, så behøver du ikke tage i center, men kan klare det i stuen når ungerne sover  

Er her i weekeden begynde at lave nogle øvelse som skulle sætte forbrændningen igang igen.

Så må vi jo se hvad den siger om en uge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.