Sjove ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. juni 2009

Heidi B

Hej Piger

Jeg har lavet en lille bog hvor jeg skriver Jeppe og Mikkels sjove ord eller sætninger i....
Det er sjovt allerede nu at kigge tilbage og se havd de sagde for bare nogle måneder siden.
Gak = Tv
Hoppa= Hest
bobbob= sæbebobler(som nu hedder sæbeblopler)
dumdiduser=skumfiduser(som er det eneste slik de har fået indtil nu)

Jeppe han siger; Jeppe ud uden tær på? Altså må Jeppe gå ud på bare tæer.
Mikkel kalder zooligisk have for: losikhave
Det er vare for sjovt!
Og kan høre mig selv i dem..., forleden dag sagde jeg til Jeppe, nu siger jeg det for sidste gang, kom så hen og spis. Så siger han rolig rolig rolig mor, kommer nu. Siger selv "rolig" når de kræver mange ting på en gang. mælk, mad, hagesmæk.
Og Mikkel sagde igår da jeg skulle have ham op af badet, og står og kigger på ham; sidste chance. For jeg plejer at sige; sidste chance Mikkel, hvis du ikke selv kommer op nu, tager jeg dig op.

Åh de kære unger!!!!

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Munder

Ja de er da kære

Andrea har flere søde ord lige nu, men jeg tror faktisk jeg har skrevet de fleste i en anden tråd, men et eksempel er:

En sandkasse hedder kansasse.

Hun er for tiden meget optaget af busser, så hendes dag i går blev reddet, da de kørte i skoven i en kæmpe bus og spiste madpakker....Det var det eneste Andrea ville fortælle fra skovturen, så jeg måtte spørge goggerne om hvad de ellers havde lavet.

Hun er også meget optaget af, at hun vil have en lillebror, da Mads nede i børnehaven har fået en lillesøster....Så næsten hver dag spørger hun om vi ikke skal købe en lillebror til hende

Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.