Nogen Tyrker Her Inde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Anonym trådstarter

Altså nu vidste jeg ikke lige helt hvor jeg skulle oprette mit emne.

Men jeg vil lige høre nogen tyrker her inde om noget der hedder (EVLENME KEYADI) Det er sådan at jeg skal giftes, jeg bor i Norge, Men født og opvokset i DK.
Jeg er tyrkisk statsborger, min mand er fra et andet land, men opvokset i Norge.

Han får sit (EVLENME KEYADI) fra sit land hvor han blev født, det papir jeg snakker om er sådan en som viser at jeg aldrig har været gift, at jeg godt kan gifte mig, mit navn, registrering osv.
Når han og jeg har fået de papirene, skal vi ordne resten i Norge og blive gift her, så det er ikke et problem. Men.....>

Ved i her inde, om hvordan og hvor jeg kan få det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Anonym trådstarter

INGEN?

Anmeld

13. december 2012

Mor1012

Anonym skriver:

Altså nu vidste jeg ikke lige helt hvor jeg skulle oprette mit emne.

Men jeg vil lige høre nogen tyrker her inde om noget der hedder (EVLENME KEYADI) Det er sådan at jeg skal giftes, jeg bor i Norge, Men født og opvokset i DK.
Jeg er tyrkisk statsborger, min mand er fra et andet land, men opvokset i Norge.

Han får sit (EVLENME KEYADI) fra sit land hvor han blev født, det papir jeg snakker om er sådan en som viser at jeg aldrig har været gift, at jeg godt kan gifte mig, mit navn, registrering osv.
Når han og jeg har fået de papirene, skal vi ordne resten i Norge og blive gift her, så det er ikke et problem. Men.....>

Ved i her inde, om hvordan og hvor jeg kan få det?

hej jeg er ikke tyrker , men hvis du ik født i dk har du vel ikke sådan et papir.

men er der evt en som laver sådanne papire i danmark ?

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

2-små skriver:

hej jeg er ikke tyrker , men hvis du ik født i dk har du vel ikke sådan et papir.

men er der evt en som laver sådanne papire i danmark ?

Hei  Jeg er født i Danmark, men aner ikke hvor jeg kan få sådan et ægteskabs tingeling/papir. Jeg må jo have sådan noget, for at få tilladelse til at blive gift her i Norge. Min mand har fået sit papir, fra det land hvor han blev født.

Anmeld

13. december 2012

Mor1012

Anonym skriver:

Hei  Jeg er født i Danmark, men aner ikke hvor jeg kan få sådan et ægteskabs tingeling/papir. Jeg må jo have sådan noget, for at få tilladelse til at blive gift her i Norge. Min mand har fået sit papir, fra det land hvor han blev født.

ej undskyld på den måde

pinlingt.. jeg troede det evt var sådan et papir man fik for at vise en anden and man var renlig ( jomfru ) og ikke havde været gift før.

jamen ringer du ik bare til komunen du født evt og spørger

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

2-små skriver:

ej undskyld på den måde

pinlingt.. jeg troede det evt var sådan et papir man fik for at vise en anden and man var renlig ( jomfru ) og ikke havde været gift før.

jamen ringer du ik bare til komunen du født evt og spørger

Hihih nej nej, det ikke lige det jeg mente.

Men jo det vil jeg hellere gøre, tusind tak

Anmeld

13. december 2012

Mor1012

Anonym skriver:

Hihih nej nej, det ikke lige det jeg mente.

Men jo det vil jeg hellere gøre, tusind tak

undskkyld hehe

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

2-små skriver:

undskkyld hehe

Det gør ihvertfald ingen ting  No problem Hihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.