Familie afdeling ved kommunen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. december 2012

MyLove E

Hej allesammen.

Min læge vil kontakte kommunens familie afdeling. Så vi kan få lidt hjælp her hjemme. Det er ikke fordi Fisen ikke trives. For det gør han fint. Men pga jeg i længere tid har haft det meget skidt. Er der ikke rigtig noget der fungerer her hjemme mere.

Men er der nogen som har haft familie afdeling inde over jer, som vil fortælle om det?
jeg er ikke plus medlem så kan ikke gøre så i kam svare anonyme. men kan i så ikke skrive en Pb til mig

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

wamse

Ja jeg har familiefdelingen ind over, som mit eget valg

Jeg har fået aflastning den vej igennem, og har haft en familiekonsulent/hjemmevejleder i en periode. Ud over det, har jeg haft mulighed for praktisk hjælp til rengøringen.

Anmeld

12. december 2012

MyLove E

wamse skriver:

Ja jeg har familiefdelingen ind over, som mit eget valg

Jeg har fået aflastning den vej igennem, og har haft en familiekonsulent/hjemmevejleder i en periode. Ud over det, har jeg haft mulighed for praktisk hjælp til rengøringen.

Tak for svar. Du er alene ikke?? For det er jeg jo ikke så tænker at jeg nok ikke kan få det samme.

Anmeld

12. december 2012

wamse

Tauf skriver:

Tak for svar. Du er alene ikke?? For det er jeg jo ikke så tænker at jeg nok ikke kan få det samme.

Jo jeg er alene

Men jeg ved at tilbudene ikke kun er i forhold til enlige, men er set ud fra en families behov

Anmeld

12. december 2012

Laulund87

Vi har en familierådgiver der kommer i hjemmet

Det er fordi vores datter har en sygdom og der er nogle problematikker der og fordi jeg døjer med angst/socialfobi. Hun kommer én gang om ugen og har gjort det i snart 3 år.

Vi snakker om vores datter og hvordan jeg har det. Om vi har brug for nogle råd og ja hun fungerer egentlig som en slags psykolog for mig.

Anmeld

12. december 2012

MyLove E

Laulund87 skriver:

Vi har en familierådgiver der kommer i hjemmet

Det er fordi vores datter har en sygdom og der er nogle problematikker der og fordi jeg døjer med angst/socialfobi. Hun kommer én gang om ugen og har gjort det i snart 3 år.

Vi snakker om vores datter og hvordan jeg har det. Om vi har brug for nogle råd og ja hun fungerer egentlig som en slags psykolog for mig.

Det er nok mere mig det der. Men så bliver det nok sådan noget vi også får:-)
Tak for svar:-)

Anmeld

12. december 2012

Laulund87

Tauf skriver:

Det er nok mere mig det der. Men så bliver det nok sådan noget vi også får:-)
Tak for svar:-)

Synes da klart du skal undersøge det, vores rådgiver er guld værd

Især når jeg har det træls, er det så rart at man kan læsse af til hende. Jeg er altid meget hård ved mig selv og hun er god til at sige at jeg er god nok som mor osv.

Anmeld

12. december 2012

MyLove E

Laulund87 skriver:

Synes da klart du skal undersøge det, vores rådgiver er guld værd

Især når jeg har det træls, er det så rart at man kan læsse af til hende. Jeg er altid meget hård ved mig selv og hun er god til at sige at jeg er god nok som mor osv.

Puha du lyder ret meget som mig..
Min læge vil kontakte kommunens familie afdeling ..

Anmeld

12. december 2012

Laulund87

Tauf skriver:

Puha du lyder ret meget som mig..
Min læge vil kontakte kommunens familie afdeling ..

Ja det kan godt være vi er ret ens

Det lyder som en god idé, der er i hvert fald ingen skam i at modtage lidt hjælp

Anmeld

12. december 2012

MyLove E

Laulund87 skriver:

Ja det kan godt være vi er ret ens

Det lyder som en god idé, der er i hvert fald ingen skam i at modtage lidt hjælp

det har jeg jo ikke ville ta i mod. Men nu er jeg ved at komme så langt ud at jeg var nød til det.. Eller mest er det min mand der har søgt hjælp til mig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.