Wee... "Beverly Hills 90210 genopstår"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2008

Anna-Rosa

Tynen skriver:

Nej det gjorde jeg ikke!

Men ej, Kaluha! Det kan du da ikke mene!
Han er da så... Ja, kan ikke klare hans hviskende stemme!

Ham og Brandon er totalt out-standing!! :)

Brandon er sådan en Verdensmad - Puha!

Trine - Måske bare generelt træt af Bev. da Kelly også irriterer mig! ? ! :)

Skal vi ikke finde et andet program til dig så? -lille nørd måske?:)):))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

Anna-Rosa

ka li ja skriver:

Tynen skriver:

Nej det gjorde jeg ikke!

Men ej, Kaluha! Det kan du da ikke mene!
Han er da så... Ja, kan ikke klare hans hviskende stemme!

Ham og Brandon er totalt out-standing!! :)

Brandon er sådan en Verdensmad - Puha!

Trine - Måske bare generelt træt af Bev. da Kelly også irriterer mig! ? ! :)

ajnu kommerdu sku lige ind i kampen din sippe... nu vælger du en fyr, sådan er reglerne for bev!!!

:)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):))

Anmeld

14. marts 2008

ka li ja

ja lille nørd til tunen.. haha eller store nørd!! så kan hun sgu vælge en af de tåber!! mon ikke hun kommer tilbage til bev så..

aj jeg havde ikke lige fattet at det var nye afsnit der kom.. så er det jo endnu mere jubiiiiiiii

Anmeld

14. marts 2008

Lise

ka li ja skriver:

hvem er din lise?

Min mand fra Beverly? Århhh, var smaskdødhamrendegoddamn in love with Dylan da jeg var 12-13 år... havde også en periode med verdensmanden Brandon... Jeg tror den jeg var mest crazy med var Noah - han var da for lækker! (L)

Hvorfor er der aldrig nogen der vælger Steve? han har sådan nogle skønne lyse lokker :))

Anmeld

14. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] hvem er din lise? [/citat] Min mand fra Beverly? Århhh, var smaskdødhamrendegoddamn in love with Dylan da jeg var 12-13 år... havde også en periode med verdensmanden Brandon... Jeg tror den jeg var mest crazy med var Noah - han var da for lækker! (L) Hvorfor er der aldrig nogen der vælger Steve? han har sådan nogle skønne lyse lokker :)) [/citat] Han er sådan en nørd, ham Steve, ikke så sexy og mystisk som Dylan ex. JA, Noah var nice. Tænke, tænke...Hvem har elelrs været med? JOW da, ham advokaten, kelly's kæreste. Mums.

Anmeld

14. marts 2008

ka li ja

Lise skriver:

ka li ja skriver:

hvem er din lise?

Min mand fra Beverly? Århhh, var smaskdødhamrendegoddamn in love with Dylan da jeg var 12-13 år... havde også en periode med verdensmanden Brandon... Jeg tror den jeg var mest crazy med var Noah - han var da for lækker! (L)

Hvorfor er der aldrig nogen der vælger Steve? han har sådan nogle skønne lyse lokker :))

jaja gin du bare... da jeg var 13-14 år havdde jeg steve-...... dengang han havde små krøller i nakken du!!!! den tid er jeg heldigvis ovre...
jeg er mest til dylan men ville nok heller ikke tøve med at hoppe på david hvis han kom forbi!!!

Anmeld

14. marts 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] hvem er din lise? [/citat] Min mand fra Beverly? Århhh, var smaskdødhamrendegoddamn in love with Dylan da jeg var 12-13 år... havde også en periode med verdensmanden Brandon... Jeg tror den jeg var mest crazy med var Noah - han var da for lækker! (L) Hvorfor er der aldrig nogen der vælger Steve? han har sådan nogle skønne lyse lokker :)) [/citat] Han er sådan en nørd, ham Steve, ikke så sexy og mystisk som Dylan ex. JA, Noah var nice. Tænke, tænke...Hvem har elelrs været med? JOW da, ham advokaten, kelly's kæreste. Mums.[/citat] aj bacon han er da ad!

Anmeld

14. marts 2008

Lise

Ajj, Kaleluja - der må jeg sgu holde med Mette... til ENHVER tid ville jeg vælge Matt frem for Steve! Hahahahhahahahahhahaha, har sgu aldrig hørt om nogen der syntes han var fræk :D

Anmeld

14. marts 2008

ka li ja

Lise skriver:

Ajj, Kaleluja - der må jeg sgu holde med Mette... til ENHVER tid ville jeg vælge Matt frem for Steve! Hahahahhahahahahhahaha, har sgu aldrig hørt om nogen der syntes han var fræk :D

hahahahaha aj jeg ved da heller ik hvorfor jeg sgu ha ham.. af melidenhed over at ingen andre ville ha ham vel!!! var ik så gammel...
men mat er da total fløde klam....
nej tror jeg nøjes med dylan og david... måske også ham der jonathan(journalisten, brandons kærestes ex)

Anmeld

14. marts 2008

Lise

Så tror jeg at jeg er mere til ham der narkomanen, Colin :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.