Drømmer om sex!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.876 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Lunae

Okay, det begynder at blive en smule pinligt.

Min kæreste og jeg har fået besked på ikke at dyrke sex før efter NF-Scanningen og måske længere pga blødninger! Samtidig har jeg ikke vanvittig meget lyst fordi jeg hele tiden har kvalme og er skidt tilpas.

For et par dage siden drømte jeg så at kæresten og jeg havde sex - virkelig god sex! Dejlig drøm og var glad da jeg vågnede!

Dagen efter drømmer jeg så, at jeg har sex med min ekskæreste, som jeg ikke har været sammen med i over 10 år. Endnu engang en ganske god drøm, men samvittigheden nager mig lidt!

I nat havde jeg så sex med kærestens fætter på 20 år. Jeg har aldrig set ham sådan, men det var nu også meget godt

Tror da vidst at jeg trænger til noget sex snart, på trods af at drømmene jo er rare drømme!

Har i andre prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

B&J

jep jeg kender det alt for godt hvis mig og kæresten ikke lige har skænket det en tanke et nogle dage fordi der har været travlt eller vis en af os har været syge jamen så drømmer jeg om det som en sindsyg. tror det er fordi hjernen fortæller altså nu trænker du vist nok lige

men håber da du snart må nyde din mand igen så de drømme kan komme væk

Anmeld

12. december 2012

Lunae

B&J skriver:

jep jeg kender det alt for godt hvis mig og kæresten ikke lige har skænket det en tanke et nogle dage fordi der har været travlt eller vis en af os har været syge jamen så drømmer jeg om det som en sindsyg. tror det er fordi hjernen fortæller altså nu trænker du vist nok lige

men håber da du snart må nyde din mand igen så de drømme kan komme væk

Kan du også drømme om andre mænd? Det er det foruroligende ved det, synes jeg

Anmeld

12. december 2012

B&J

Lunae skriver:

Kan du også drømme om andre mænd? Det er det foruroligende ved det, synes jeg

ja det kan jeg...... og nogle gange nogle man tænker hvor kom han lige fra ham tænder jeg da ikke på men det gør man lige i drømmen

tror det er hjernen der driller

Anmeld

15. december 2012

Maja88

ja har prævet det mange gange... jeg vågner så oftest bare ved jeg er midt i en orgasme kan drømme om alle... lige fra min mand til en eller anden fyr jeg gik forbi ved bustoppestedet

Anmeld

15. december 2012

Mor1012

Lunae skriver:

Min kæreste og jeg har fået besked på ikke at dyrke sex før efter NF-Scanningen og måske længere pga blødninger! Samtidig har jeg ikke vanvittig meget lyst fordi jeg hele tiden har kvalme og er skidt tilpas.

For et par dage siden drømte jeg så at kæresten og jeg havde sex - virkelig god sex! Dejlig drøm og var glad da jeg vågnede!

Dagen efter drømmer jeg så, at jeg har sex med min ekskæreste, som jeg ikke har været sammen med i over 10 år. Endnu engang en ganske god drøm, men samvittigheden nager mig lidt!

I nat havde jeg så sex med kærestens fætter på 20 år. Jeg har aldrig set ham sådan, men det var nu også meget godt

Tror da vidst at jeg trænger til noget sex snart, på trods af at drømmene jo er rare drømme!

Har i andre prøvet det?

hehe det så sjovt med drømme...

har sku os drømt mange sjove ting om andre

men jeg læste faktisk en artikkel den anden dag

http://www.mja.dk/artikel.php?node_id=144078&click_origin=lokalt_sub_article_band_2_text

Anmeld

15. december 2012

Muhmi

Kender det alt for godt....

Min mand og jeg har ikke rigtig dyrket sex de sidste tre år... Der skal lige siges at jeg har absolut ingen lyst til sex når jeg er gravid og mit underliv blev først rigtigt sig selv et par mdr. inden vi blev gift, så jo vi har da dyrket sex, men det har været minimalt og slet, slet ikke som vi plejer, der var det ca. tre gange hver dag, nu er det måske, tre gange om måneden... Dejligt at min mand elsker mig så meget at han stadig bliver hos mig på trods af det 

MEN det betyder ikke at min underbevidsthed har forstået jeg ikke har lyst til sex, så derfor har jeg nogle meget livlige sexdrømme og det er med alle mulige forskellige, faktisk sjældent min mand, hehe.. Så jeg får tit "noget fremmed" Hehehe

Men jeg tror simpelthen det er meget normalt og især hvis man faktisk har ret stor sexlyst (Som jeg normalt har, når jeg ikke er gravid og ammer) og derfor så får man "udlevet" sin lyst i underbevidstheden...

Anmeld

15. december 2012

Muhmi

Maja88 skriver:

ja har prævet det mange gange... jeg vågner så oftest bare ved jeg er midt i en orgasme kan drømme om alle... lige fra min mand til en eller anden fyr jeg gik forbi ved bustoppestedet

Wow har du også så livlige drømme? Jeg vågner også nogle gange i en orgasme, det er vildt underligt hehehehe

Anmeld

15. december 2012

LilleLene

Lunae skriver:

Har i andre prøvet det?

under graviditeten havde jeg også "sex" med alle mulige om natten

selv folk jeg ikke kunne fordrage hjernen er tosset når man er gravid

Anmeld

15. december 2012

Maja88

Muhmi skriver:

Wow har du også så livlige drømme? Jeg vågner også nogle gange i en orgasme, det er vildt underligt hehehehe

ja har jeg... for er de mest vilde orgasmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.