Veninder søges..( Kbh)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. december 2012

line83

Hej piger 

efter at have fået to dejlige drenge, så føler jeg stadig der mangler lidt i mit liv, mit Netværk forsvandt desværre lidt efter at ha fået min store søn. Så derfor søger jeg nu nye bekendtskaber.

lidt om mig: er 29 år, bor i Vanløse med min forlovede og to dejlige drenge.arbejder som administrator.

ellers er jeg en frisk pige der er med på lidt af hver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

PernilleogLouis

line83 skriver:

Hej piger 

efter at have fået to dejlige drenge, så føler jeg stadig der mangler lidt i mit liv, mit Netværk forsvandt desværre lidt efter at ha fået min store søn. Så derfor søger jeg nu nye bekendtskaber.

lidt om mig: er 29 år, bor i Vanløse med min forlovede og to dejlige drenge.arbejder som administrator.

ellers er jeg en frisk pige der er med på lidt af hver

Jeg er 29 og bor i Hvidovre med min dreng på snart 5 år - arbejder som pædagog

Anmeld

11. december 2012

line83

Det er jo tæt på mig frisk på at lære hinanden at kende?

Anmeld

11. december 2012

PernilleogLouis

line83 skriver:

Det er jo tæt på mig frisk på at lære hinanden at kende?

Kunne være super hyggeligt og jep det er ikke langt fra hinanden

Anmeld

11. december 2012

line83

Fortæller du ik lidt mere om dig selv? Hvad du kan lide og lave osv?

Anmeld

6. januar 2013

Livas mor

Hej

Jeg hedder Rikke, er 28 år, psykiatrisk sygeplejerske og bor i Københavns nordvest kvarter. Jeg er mor til Liva på tre år og har desværre ingen veninder med børn og mistede mange dengang jeg blev mor. Du er velkommen til at sende mig en pb.

Knus..

Anmeld

21. januar 2013

fs

Hej, jeg er 35 år og har 2 piger på 3 år og 4,5 år. Jeg går hjemme med pigerne og savner da også en god snak med en voksen en gang imellem. Vi bor på Islands Brygge.

Anmeld

21. januar 2013

katrine26

Hej jeg hedder katrine og er 29 år har en dreng på 2 og er gravid med nr 2 barn. Bor i Albertslund. send bare en pb vis du har lyst. Katrine26. 

Anmeld

21. januar 2013

Moar2012

Livas mor skriver:

Hej

Jeg hedder Rikke, er 28 år, psykiatrisk sygeplejerske og bor i Københavns nordvest kvarter. Jeg er mor til Liva på tre år og har desværre ingen veninder med børn og mistede mange dengang jeg blev mor. Du er velkommen til at sende mig en pb.

Knus..

Hej. Kan se du hat en pige på 3 og er sygeplejerske. Jeg har en pige på 3 og er også sygeplejerske. Kommer fra jylland så har heller ikke så mange bekendte og savnet nogle med børn man kan hygge med. Hvis du har lyst til at lære mig at kende må du endelig skrive:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.