radio på badeværelset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. marts 2008

SaNiNa

da vi skulle på skiferie hvade jeg glem min venus skraber kan ikkke over leve en hele ugen uden den så måtte købe en i tyskland der fulgte så en radio med og do nu opholder jeg mig længere tid på badeværelse står i bade og synger med på alle sange og reklamer kæresten er vist ret træt af det den kører hele dagen hehe...

er det kun mig som elsker muski i badet?
bruger ca ½-1 timer i badet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

Muffinmus

he he, nej for pokker:) Elsker at stå og hygge mig til musik, men kan dog sagtens begrænse min badetid til 10-20 min alligevel:P:P

Anmeld

14. marts 2008

SaNiNa

min ½-1 er incl tøj hår make up...

Anmeld

14. marts 2008

MorCamilla

Hejsa Sanne...

Her har vi et væganlæg på badeværelset, (en billig model fra bilka) jeg elsker den... Det er så hyggeligt at høre musik når jeg er i bad eller når vi putter Mikkel i bad osv... Jeg kunne slet ikke undvære den nu...

Knus fra Camilla.

Anmeld

14. marts 2008

Pia.

Jeg har musik I stort set alle rum - bare ikke mit badeværelse... Har aldrig tænkt på det... Men det lyder hyggeligt med jeres badestunder... Den eneste musik der kommer fra badeværeset her er MIG 8D

(H)

Anmeld

14. marts 2008

MorCamilla

hæ hæ Pia... netop derfor købte Kasper en afspiller til badeværelset... :)) Tror han var træt af at høre på mig... :$

Anmeld

14. marts 2008

Honningblomst

Hmm...har ikke musik på mit badeværelse...der sidder som minimum ét barn og kikker på når jeg er i bad, så vi snakker sammen i stedet...
Bliver da helt underligt den dag jeg kan gå alene på toilet...;)
Knus Eva...som klarer bad og makeup og tøj på et kvarter(håret tager dog lang tid at tørre, men i disse lusetider>( ryger det bare lige fugtigt i en hestehale....)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.