Loenspoergsmaal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

3rollinger

Hejsa

Nu har jeg jo aldrig haft en "rigtig" job i Danmark og maa indroemme at jeg er fuldkommen groen mht loenniveauer. Jeg ved godt det sikkert er svaert at snakke om pga geografisk forskellighed, uddannelse og ren og skaer held.

Men jeg spoerger nu alligevel. En der er kandidat med 10 aars arbejdserfaring. Hvor meget kan man med rimelighed forvente at tjene i Danmark?

Knus
Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Stumpen

Aner det ikke...

Overvejer I at flytte hjem?

Anmeld

11. juni 2009

3rollinger

Stumpen skriver:

Aner det ikke...

Overvejer I at flytte hjem?

Hvis jeg kan finde et job hvor jeg kan forsoerge hele familien, saa goer vi

Anmeld

11. juni 2009

Munder

Uhh Trine, har ingen anelse, men prøv denne:

http://www.jobindex.dk/cgi/cv/salaryindex.cgi

Anmeld

11. juni 2009

Stumpen

Ej, hvor spændende og hvor dejligt for dig/jer.. Men det er noget af en løn du skal hive hjem, hvis du skal forsørge 5 mennesker..

Anmeld

12. juni 2009

3rollinger

Ja, jeg tror vist at jeg skal have gemt alle mine beskedenheder vaek naar jeg soeger job og saa bare give den hele armen. For ja, 5 personer skal jo alligevel bruge en smule om maaneden.

Og ellers maa Khike se om han kan finde et halvtidsjob eller lignende. Det er nok ogsaa meget sund baade for sproget og for at have nogen relationer til andre mennesker. Nu maa vi se. Der er dog et job i Aarhus der staar Trine Bruun paa. Det er lige mig. Men jeg ved jo ikke hvad loennen er.

Anmeld

12. juni 2009

Stumpen

Så må Trine Bruun finde ud af det  Men så skal I da have barn nr. 4, så du kan opleve hvad en rigtig barsel er

Anmeld

12. juni 2009

3rollinger

Stumpen skriver:

Så må Trine Bruun finde ud af det  Men så skal I da have barn nr. 4, så du kan opleve hvad en rigtig barsel er

Ja, det er jo uden tvivl fristende . Man skal aldrig sige aldrig. Hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.